آغاز فیلمبرداری سریال Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn

آغاز فیلمبرداری سریال Horizon Zero Dawn: شبکه‌ی نتفلیکس در نظر دارد تا فیلم‌برداری سریال Horizon Zero Dawn را از ماه اوت ۲۰۲۲ در شهر تورنتو آغاز کند.

ماه گذشته شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که مشغول تولید یک سریال درام با اقتباس از بازی Horizon Zero Dawn پلی استیشن است. ظاهرا «توسعه‌ی اولیه» این پروژه سرعت به‌مراتب بالاتری نسبت‌به انتظار طرفدارها دارد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اقتباس تلویزیونی هورایزن در تورنتو و دیگر مکان‌های استان انتاریو فیلم‌برداری خواهد شد. فیلم‌برداری این سریال از ماه اوت آغاز می‌شود و در اواخر ماه مارس ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

 

Horizon


شبکه‌ی نتفلیکس درحال‌حاضر مراحل مقدماتی تولید سریال Horizon را آغاز کرده است. مارک استیل، طراح تولید سریال Locke and Key (لاک و کلید) و سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) اخیرا به عوامل تولید این اقتباس پیوست. هنوز شورانرها، نویسندگان، کارگردان‌ها و بازیگران سریال هورایزن مشخص نیست، اما نظر به اینکه نتفلیکس قصد آغاز تولید پروژه در ماه آینده را دارد، نباید زمان زیادی را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

 

از دیگر اقتباس‌های شبکه‌ی نتفلیکس از بازی‌های ویدیویی می‌توان به سریال Resident Evil (رزیدنت ایول) با نقش‌آفرینی لنس ردیک، انیمیشن The Cuphead Show (نمایش کله فنجونی)، فیلم در دست تولید Bioshock (بایوشاک) و انیمیشن Castlevania (کسلوانیا) اشاره کرد. از دیگر پروژه‌های لایو-اکشن پلی استیشن نیز می‌توان از سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO، سریال God of War (خدای جنگ) شبکه‌ی آمازون پرایم، فیلم Gran Turismo (گرن توریسمو) به کارگردانی نیل بلومکمپ و فیلم Ghosts of Tsushima (شبح سوشیما) به کارگردانی چاد استاهلسکی نام برد.

آغاز فیلمبرداری سریال Horizon Zero Dawn

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان