ادغام HBO Max و دیسکاوری پلاس

HBO Max And Discoveri Plus

ادغام HBO Max و دیسکاوری پلاس: برادران وارنر دیسکاوری سرانجام سرنوشت سرویس استریم HBO Max را مشخص کرد که طبق انتظار با دیسکاوری پلاس ادغام خواهد شد.

 

پس از ادغام وارنرمدیا و دیسکاوری، شاهد شکل گرفتن برادران وارنر دیسکاوری بودیم و از آن زمان گفته می‌شود که سرویس استریم HBO Max که تاکنون عملکرد ناامیدکننده‌ای را داشته، وضعیت نامشخص و مبهمی دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت شبکه آنلاین HBO Max سرانجام مشخص شده است. برادران وارنر دیسکاوری در جلسه با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که طبق انتظار کارشناسان، سرویس استریم HBO Max و دیسکاوری پلاس ادغام خواهند شد و روند ادغام این دو سرویس استریم از تابستان سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

 

سرویس استریم جدید کارش را از تابستان سال آینده در آمریکا آغاز خواهد کرد و سپس از اواخر سال ۲۰۲۳ وارد بازار آمریکای لاتین خواهد شد. همچنین بازارهایی که هم‌اکنون HBO Max در آن عرضه شده نیز از اوایل سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه سرویس استریم جدید برادران وارنر دیسکاوری در آن خواهیم بود. فعلا نام نهایی این سرویس استریم مشخص نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که احتمالا نام HBO برای آن انتخاب نخواهد شد.

 

رینریا تارگرین جوان در والپیپر سریال House of the Dragon


اگرچه قیمت سرویس ادغام شده جدید هنوز منتشر نشده است، اما در حال حاضر برادران وارنر دیسکاوری در حال بررسی نسخه‌های مختلف اشتراک ماهیانه سرویس مثل نسخه بدون آگهی جدید است و تمرکز اصلی آن‌ها روی این سرویس خواهد بود، اما آن‌ها قصد دارند گزینه‌های دیگری مثل نسخه رایگان و یک نسخه با پشتیبانی از پیام‌های بازرگانی را نیز بررسی کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که حداقل برخی از کاربران ممکن است با افزایش قیمت آن مواجه شوند.

 

منابع نزدیک می‌گوید که برادران وارنر دیسکاوری در نظر ندارد تا از تبلیغات با تخفیف‌های بالا پشتیبانی کند و در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت به‌ویژه در مناطق بین‌المللی که در آن شاهد هزینه ماهیانه بسیار پایین‌تر از دیگر بازارها هستیم، است و همچنین افزایش قیمت در طول دوره‌های زمانی وجود خواهد داشت. در ادامه در مورد هزینه مهاجرت مشترکین سرویس استریم دیسکاوری پلاس که اشتراک پایین‌تری دارد پرسیده شد.

 

WarnerMedia Discovery پاسخ داد که در حال برنامه‌ریزی برای نوعی دوره است تا به این مشترکین قیمت‌های پایین‌تری ارائه شود. صد البته در یک دوره زمانی کوتاه مشترکین درنهایت مجبور به پرداخت هزینه ماهیانه بیشتر خواهند بود. در هر حال برادران وارنر دیسکاوری در نظر دارد تا در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این سرویس استریم را منتشر کند. در حال حاضر سرویس استریم HBO Max، شبکه HBO و سرویس دیسکاوری پلاس در مجموع دارای ۹۲.۱ میلیون مشترک هستند، اما این آمار به‌صورت تفکیک شده منتشر نشده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان