انیمیشن‌جدید نتفلیکس به کارگردانی گور وربینسکی

gore verbinski

انیمیشن‌جدید نتفلیکس به کارگردانی گور وربینسکی: گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه فیلم دزدان دریایی کارائیب وظیفه کارگردانی انیمیشن جدید نتفلیکس با نام Cattywumpus را بر عهده گرفته است.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گور وربینسکی، کارگردان سه‌گانه فیلم دزدان دریایی کارائیب وظیفه کارگردانی انیمیشن جدیدی را بر عهده گرفته است. منابع نزدیک ددلاین می‌گویند که وربینسکی قرار است انیمیشن Cattywumpus را کارگردانی کند که داستان آن در مورد گربه سانان فضایی است که در اطراف شهر به استودیوهای دیگر فروخته می‌شوند. مجموع فیلم‌های وربینسکی تاکنون ۳/۷۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

 

او حتی انیمیشن Rango را با صداپیشگی جانی دپ کارگردانی کرده که او برای کارگردانی این انیمیشن موفق به دریافت یک جایزه اسکار شده است. همچنین ددلاین می‌گوید که ماهیت کلی انیمیشن پیچیده توصیف شده است که احتمال دارد در میانه راه با تغییراتی در ساختار داستان مواجه شود که پیش از این تغییراتی در روند داستان انیمیشن Soul،‌ انیمیشن Dinosaur و انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World ایجاد شده بود و این موضوع در مجموع طبیعی است.

 

گور وربینسکی


انیمیشن Cattywumpus قرار است دومین انیمیشن وربینسکی پس از انیمیشن Rango باشد. همچنین گفته می‌شود که نتفلیکس آزادی عمل کاملی به وربینسکی برای ساخت این انیمیشن داده است. طی ماه‌های گذشته شاهد پخش انیمیشن‌های مختلفی از نتفلیکس مثل انیمیشن Klaus، انیمیشن The Sea Beast، انیمیشن The Mitchells vs. the Machines، انیمیشن Back to the Outback و انیمیشن Robin, Robin بوده‌ایم.

 

همچنین در آینده انیمیشن‌های بیشتری مثل انیمیشن Wendell & Wild به کارگردانی هنری سیلیک، انیمیشن My Father’s Dragon، انیمیشن پینوکویو به کارگردانی گیرمو دل تورو، انیمیشن Thelma the Unicorn، انیمیشن Nimona، انیمیشن Ultraman، انیمیشن Ember و انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget قرار است از نتفلیکس پخش شوند. انیمیشن‌های نتفلیکس تاکنون ۷ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند و یکبار هم به این جایزه دست پیدا کرده‌اند.

 

انیمیشن If Anything Happens, I Love You در سال ۲۰۲۱ توانست در بخش انیمیشن کوتاه جایزه اسکار دریافت کند. انیمیشن Robin Robin در بخش انیمیشن کوتاه به‌همراه انیمیشن The Mitchells vs. The Machines، انیمیشن Over the Moon، انیمیشن A Shaun the Sheep Movie: Farmageddon، انیمیشن I Lost My Body و انیمیشن Klaus در بخش انیمیشن بلند نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان