بازگشت والتر و جسی در Better Call Saul

 

بازگشت والتر و جسی در Better Call Saul: پیتر گولد، یکی از سازندگان سریال Better Call Saul به‌صورت رسمی تایید کرد که دو شخصیت معروف سریال Breaking Bad در فصل پایانی این اسپین-آف تحسین‌شده حضور دارند.

 

این خبر بخشی از داستان فصل ۶ سریال Better Call Saul را اسپویل می‌کند:

مدتی قبل در اخبار سینما و تلویزیون خواندیم که باتوجه‌به صحبت‌های جاناتان بنکس، احتمال بازگشت دو شخصیت معروف و پرطرفدار از سریال بریکینگ بد در سریال Better Call Saul وجود دارد. حالا مشخص شده است که دو فرد مورد بحث قطعا با نقش‌آفرینی بازیگرهای محبوب خود در آخرین فصل از «بهتره با ساول تماس بگیری» دوباره مقابل چشم‌های مخاطب‌ها قرار می‌گیرند.

 

فصل آخر سریال Better Call Saul به‌عنوان محصولی از بخش تلویزیونی سونی پیکچرز و شبکه AMC دوباره شخصیت‌های جسی پینکمن با بازی آرون پل و والتر وایت با بازی برایان کرانستون را به تلویزیون‌ها می‌آورد. پیتر گولد، یکی از اعضای تیم ساخت سریال Better Call Saul در صحبتی کوتاه گفت: «آن‌ها بازمی‌گردند».

 

پخش El Camino: A Breaking Bad Movie به نویسندگی و کارگردانی وینس گیلیگان در سال ۲۰۱۹ ما را به شکل قابل‌توجه دوباره با جسی همراه کرد، اما مواجهه‌ی طرفدارها با هایزنبرگ فقط بخش کوچکی از آن اثر را تشکیل می‌داد.

 

سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) | والتر وایت با بازی برایان کرانستون و جسی پینکمن با بازی آرون پال


فصل پایانی سریال Better Call Saul در دو بخش روی آنتن می‌رود. نیمه‌ی اول فصل ۶ از ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) تا ۲۳ مِی/مه (۲ خرداد) پخش می‌شود و پخش نیمه‌ی دوم در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) کلید می‌خورد. باب ادنکیرک، ستاره‌ی اصلی اثر به‌تازگی گفت: «با اینکه می‌دانم در آخر داستان چه اتفاقی رخ می‌دهد، فکر می‌کنم هنوز پایان‌بندی تاثیر کامل خود را روی من نگذاشته است. احتمالا زمانی‌که سریال را با مثل همه‌ی مخاطب‌ها تماشا کنم، آن ضربه‌ی خود را به من وارد می‌کند».

 

پیتر گولد میزان سختی ارائه‌ی پایان‌بندی درست به طرفدارها را مثل تلاش برای حل یک مکعب روبیک بیرون‌آمده از جهنم می‌داند. او در این‌باره توضیح داد: «بسیار چالش‌برانگیز و ترسناک است. اما شروع این سریال نیز همین‌قدر چالش‌برانگیز و ترسناک بود».

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان