بهترین برنامه‌های تشخیص موزیک

بهترین برنامه‌های تشخیص موزیک

اگر موزیک جذابی شنیده‌اید و می‌خواهید آن را پیدا کنید؛ با مطالعه این مطلب دیگر به هیچ وجه آن را از دست نمی‌دهید.

در این مقاله سعی داریم بهترین برنامه‌های تشخیص موزیک برای اندروید و آیفون را به شما معرفی کنیم.air jordan 1 low flyease two people fishing kayak casquette femme von dutch uberlube luxury lubricant custom youth hockey jerseys jordan air force 1 OSU Jerseys blundstone uomo bauchtasche eastpak College Football Jerseys custom stitched nfl jersey custom dallas stars jersey latex hood jordan air force 1 Florida state seminars jerseys 

برای همه ما پیش آمده تا در مکان‌های عمومی مثل رستوران، کافه، فروشگاه یا باشگاه آهنگی پخش شود که از شنیدن آن لذت برده باشیم و بخواهیم آن را دانلود کنیم.

در حاله حاضر با اپلیکیشن‌های که برای موبایل‌ها طراحی شده انجام این کار بسیار راحت تر از گذشته شده و شما می‌توانید به راحتی موزیک دلخواه خودتان را پیدا و آن را دانلود کنید.

تمامی برنامه‌های شناسایی بر اساس پخش ملودی آهنگ طراحی شدن و فقط با چند ثانیه از پخش شدن موزیک،می‌توانند نام آن را به‌صورت دقیق به شما بگویند.

حال با زیاد شدن تعداد این اپلیکیشن‌ها انتخاب از بین آن‌ها سخت شده است و ما سعی داریم در این مطلب بهترین آن‌ها را برای شما معرفی کنیم.

 

اپلیکیشن Shazam

 

برنامه Shazam شاید قدیمی ترین و معروف ترین اپلیکیشن شناسایی موزیک در ایران باشد.

این برنامه در عین داشتن رابط کاربری زیبا و ساده عملکرد بسیار دقیقی دارد و می‌تواند طی چند ثانیه موزیک دلخواه شما را پیدا کنید.

برنامه Shazam در حال حاضر هم برای اندروید و هم آیفون در دسترس است.

 

اپلیکیشن SoundHound

 

بعد از Shazam اپلیکیشن SoundHound قدیمی ترین برنامه شناسایی موزیک به حساب می‌آید و با اینکه رابط کاربری سخت تری نسب به Shazam دارد اما باز هم کارکردن با این برنامه بسیار راحت است و با گفتن کلمه Hey SoundHound می‌توانید در سریع ترین حالت ممکنه از این برنامه برای شناسایی موزیک استفاده کنید.

نکته منفی راجب به این اپلیکیشن وجود تبلیغات است که اگر بخواهید آن را حذف کنید باید از نسخه Infinite آن استفاده کنید.

برنامه SoundHound برای اندروید و آیفون در دسترس است.

 

دستیار Google

 

استفاده از دستیار گوگل یکی از بهترین و در عین حال سریع ترین روش‌ها برای شناسایی آهنگ به شمار می‌رود.

برای این کار Google Assistant باید روی دستگاه شما فعال باشد.

با پیدا کردن آهنگ توسط Google می‌توانید نام آن را به اشتراک بگذارید و یا موزیک ویدیو آن را به‌صورت مستقیم از یوتیوب تماشا کنید.

از بهترین قابلیت‌های دستیار گوگل می‌توان به این اشاره کرد که با خواندن یا زمزمه کردن موزیک توسط خودتان می‌توانید آهنگ دلخواه خودتان را پبدا کنید.

 

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

برای خرید اشتراک‌های پریمویم موزیک به فروشگاه ما مراجعه کنید.

 

توسط
تومان