تاریخ‌پخش سریال House of the Dragon

 

تاریخ‌پخش سریال House of the Dragon: شبکه HBO تاریخ شروع پخش سریال House of the Dragon، اسپین‌آف پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت را تایید و اعلام کرد.

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال House of the Dragon تایید و اعلام شده است. شبکه HBO اعلام کرد که پخش سریال خاندان اژدها از تاریخ ۲۱ اوت/آگست (۳۰ مرداد) از این شبکه آغاز خواهد شد که همزمان با آن، در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت. فصل اول سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت در ۱۰ قسمت تولید شده است و همچنین پوستر و تصاویر جدیدی از فصل اول سریال House of the Dragon منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 

House of the Dragon


House of the Dragon


House of the Dragon


House of the Dragon


مت اسمیت، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون و گاوین اسپوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال House of the Dragon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۳۰۰ سال پیش از حوادث سریال اصلی رخ دهد و تمرکز آن روی شروع و پایان خاندان تارگرین خواهد بود.

 

درواقع قرار است شاهد نمایش داستان A Dance with Dragon که جنگ داخلی خاندان تارگرین بود باشیم. جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در HBO

برای خرید اشتراک پریمیوم HBO به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان