تکذیب حضور کریس ایوانز در فیلم کاپیتان آمریکا ۴

Chris Evans

تکذیب حضور کریس ایوانز در فیلم کاپیتان آمریکا ۴: کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا با انتشار توییتی گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال حضورش در فیلم Captain America 4 را تکذیب کرد.

 

مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain America 4 است که این فیلم درواقع ادامه اتفاقات سریال The Falcon and the Winter Soldier و تبدیل شدن سم ویلسون به کاپیتان آمریکا جدید دنیای سینمایی مارول را دنبال خواهد کرد. اما شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال حضور کریس ایوانز، اولین بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در این فیلم منتشر شده بود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعات تکذیب شده‌اند.

 

کریس ایوانز با انتشار توییتی در زیر صفحه توییت هالیوودریپورتر که در آن به احتمال حضور ایوانز در فیلم کاپیتان آمریکا ۴ اشاره شده بود، گفت که سم ویلسون با بازی آنتونی مکی، کاپیتان آمریکا است و به این شکل او شایعات حضورش در فیلم Captain America 4 را تکذیب کرد. پیش از این سال گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه ایوانز ممکن است در نقش استیو راجرز به دنیای سینمایی مارول بازگردد، اما ممکن است با شخصیتی که قبلا می‌شناختیم تفاوت داشته باشد. ایوانز در آن زمان این شایعات را تکذیب کرد.

 

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا


البته بسیاری اعتقاد دارند که تکذیب ایوانز ممکن است مانند اندرو گارفیلد برای بازگشت در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home باشد، اما ظاهرا نباید منتظر بازگشت او در فیلم جدید کاپیتان آمریکا باشیم. بااین‌حال، احتمال دارد او را در یک پروژه دیگر مارول ببینیم که داستان استیو راجرز را ادامه می‌دهد. در پایان فیلم Avengers: Endgame دیدیم که کاپیتان آمریکا به گذشته و سال ۱۹۴۵ سفر کرد تا زندگی آرامی را پگی کارتر داشته باشد و در زمان حال به شکل پیرمرد بازگشت.

 

طبق قوانین سفر در زمان دنیای سینمایی مارول و فیلم Avengers: Endgame، بازگشت کاپیتان آمریکا به گذشته احتمالا باید باعث ایجاد یک خط زمانی دیگر شده باشد و این بدان معنا است که برای بازگشت به خط زمانی اصلی و زمان حال باید با یک دستگاه سفر در زمان این کار را انجام دهد. در هر حال شاید در کامیک کان سن دیگو امسال و پنل مارول استودیو به بخشی از سوالات خود دست پیدا کنیم، اما تمرکز فعلی ایوانز ظاهرا روی آثار دیگر است. فیلم The Gray Man قرار است فیلم بعدی ایوانز باشد که اواخر تیر ماه از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

عبور کاپیتان آمریکا جدید از پنجره در سریال The Falcon and the Winter Soldier


ایوانز اخیرا در انیمیشن Lightyear صداپیشگی نقش باز لایتیر را بر عهده داشته است. او اخیرا در فیلم Ghosted برای اپل تی وی پلاس بازی کرده که در آن دوباره با آنا د آرماس هم‌بازی شده است. ایوانز همچنین قرار است در فیلم Red One برای شبکه آمازون جلوی دوربین برود و با دواین جانسون هم‌بازی شود. فیلم Project Artemis دیگر کار آینده ایوانز است که او در این فیلم دوباره با اسکارلت جوهانسون هم‌بازی خواهد شد و دوباره در این فیلم با اپل همکاری خواهد کرد.

 

ایوانز اخیرا برای حضور در فیلم Pain Hustlers با بازی امیلی بلانت، با نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کرده است. همچنین مارول استودیو به‌تازگی ژولیوس اونا، کارگردان فیلم The Cloverfield Paradox را برای کارگردانی فیلم Captain America 4 انتخاب و استخدام کرده است. مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان آمریکا ۴ را بر عهده دارند.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان