دو نسخه متفاوت از فیلم‌ بتمن

طبق شایعه منتشر شده، دو نسخه متفاوت از فیلم‌ بتمن (The Batman) وجود دارد که در یک نسخه شاهد حضور یک شخصیت مهم از دنیای دی سی هستیم…

فیلم The Batman بدون شک مورد انتظارترین فیلم آینده دنیای دی سی است، اما شایعات جدیدی در رابطه با این فیلم فاش شده که باعث هیجان‌زده شدن طرفداران دنیای DC و شوالیه تاریکی شده است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید بتمن فاش شده است. هالیوودریپورتر در گزارش جدید خود مدعی شده که فیلم Batman دارای دو نسخه متفاوت است. ضمن اینکه این گزارش ممکن است درنهایت درست نباشد، اما هالیوودریپورتر ادعا کرده:

«شایعات دیوانه‌واری ماه گذشته منتشر شد که می‌گفت بری کیوگن ممکن است (شاید هم نه) نقش جوکر را در فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز بازی کرده است. ما قرار نیست به این سؤال پاسخ دهیم، اما می‌توانیم این را به شما بگوییم که چندین منبع نزدیک به برادران وارنر می‌گویند که دو نسخه متفاوت از فیلم The Batman برای گروهی از تماشاگران نمایش داده شده است؛ یک نسخه دارای یک بازیگر خاص و نسخه دیگر بدون حضور این بازیگر. یک منبع می‌گوید که آخرین تست اسکرین هفته گذشته انجام شد و حالا برادران وارنر تصمیم گرفته به کدام نسخه بیشتر علاقه دارد و می‌خواهد آن را در سینماها نمایش دهد.»

 

بری کیوگن و جوکر

 

هالیوودریپورتر اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. اما تست اسکرین نسخه‌های متفاوت یک فیلم چیز جدیدی نیست و جای نگرانی وجود ندارد. چندین فیلم و مجموعه مثل Jaws تا Toy Story وجود دارند که استودیوها پس از نمایش‌های آزمایشی تصمیم به تغییرات بخشی از آن گرفته‌اند. حالا به‌نظر می‌رسد که در فیلم The Batman ممکن است شاهد حضور یک بازیگر خاص باشیم که این بازیگر شاید بری کیوگن باشد و او شاید نقش جوکر را در این نسخه بازی کرده است. البته درنهایت ممکن است صحنه او از فیلم کاملا حذف شود.

حضور کوتاه!

پیش از این گفته شده بود که کیوگن نقش شخصیتی به‌نام افسر استنلی مرکل را در فیلم بتمن بر عهده‌دارد. اما برادر کیوگن فاش کرده بود برادرش نقش جوکر را بازی کرده است. البته اگر این موضوع درست باشد، حضور کیوگن به‌عنوان جوکر بسیار کوتاه خواهد بود. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو. اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون. دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

 

تماشای تمامی آثار جذاب DC در HBO

برای خرید اشتراک پریمیوم HBO به فروشگاه ما مراجعه کنید.

کلیدواژه : HBOThe Batmanاشتراک HBO
توسط
تومان