رکوردشکنی فیلم The Gray Man نتفلیکس

The Gray Man

رکوردشکنی فیلم The Gray Man نتفلیکس: فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز توانسته در اولین ماه پخش خود به یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شود.

 

ماه تیر امسال بود که فیلم The Gray Man از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست در اولین هفته انتشارش یکی از ۵ افتتاحیه برتر فیلم‌های نتفلیکس را تجربه کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، موفقیت‌های فیلم اکشن مرد خاکستری ادامه دارد. به نقل از Business Insider، فیلم The Gray Man در ۲۸ روز اول پخش بیش از ۲۵۰ ساعت توسط کاربران نتفلیکس تماشا شده و با کنار گذاشتن فیلم The Adam Project تبدیل به چهارمین فیلم نتفلیکس در اولین ماه پخش از نظر میزان ساعت تماشا شده است.

 

در سه رتبه اول شاهد حضور فیلم Bird Box با ۲۸۲ میلیون ساعت تماشا، فیلم Don’t Look Up با ۳۵۹ میلیون ساعت تماشا و فیلم Red Notice با ۳۶۴ میلیون ساعت تماشا هستیم. رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، رگه-جین پیج، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gray Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن براساس رمانی ۱۱ جلدی به همین نام اثر مارک گرینی تولید شده است.

 

فیلم The Gray Man با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز توانسته در اولین ماه پخش خود به یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شود.  ماه تیر امسال بود که فیلم The Gray Man از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست در اولین هفته انتشارش یکی از ۵ افتتاحیه برتر فیلم‌های نتفلیکس را تجربه کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، موفقیت‌های فیلم اکشن مرد خاکستری ادامه دارد. به نقل از Business Insider، فیلم The Gray Man در ۲۸ روز اول پخش بیش از ۲۵۰ ساعت توسط کاربران نتفلیکس تماشا شده و با کنار گذاشتن فیلم The Adam Project تبدیل به چهارمین فیلم نتفلیکس در اولین ماه پخش از نظر میزان ساعت تماشا شده است.  در سه رتبه اول شاهد حضور فیلم Bird Box با ۲۸۲ میلیون ساعت تماشا، فیلم Don’t Look Up با ۳۵۹ میلیون ساعت تماشا و فیلم Red Notice با ۳۶۴ میلیون ساعت تماشا هستیم. رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، رگه-جین پیج، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gray Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن براساس رمانی ۱۱ جلدی به همین نام اثر مارک گرینی تولید شده است.  فیلم The Gray Man همچنین لقب پر بیننده‌ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ را دریافت کرده است. علاوه‌براین، ماه گذشته نتفلیکس به‌صورت رسمی ساخت فیلم The Gray Man 2 را تایید کرد که در آن تنها بازگشت رایان گاسلینگ برای بازی در نقش کورت جنتری ملقب به 6 تایید شده است. همچنین برادران روسو، کارگردان و استیون مک‌فیلی نویسنده فیلم The Gray Man به ترتیب برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Gray Man 2 باز خواهند گشت.  علاوه‌براین، نتفلیکس ساخت یک اسپین‌آف براساس فیلم اکشن مرد خاکستری را تایید کرده است. پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool، فیلم Deadpool 2، فیلم Zombieland و فیلم Zombieland: Double Tap، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. علاوه‌بر فیلم مرد خاکستری، جو و آنتونی روسو در همکاری با نتفلیکس در حال کارگردانی فیلم The Electric State با بازی میلی بابی براون و کریس پرت نیز هستند.  لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس  برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.


فیلم The Gray Man همچنین لقب پر بیننده‌ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ را دریافت کرده است. علاوه‌براین، ماه گذشته نتفلیکس به‌صورت رسمی ساخت فیلم The Gray Man 2 را تایید کرد که در آن تنها بازگشت رایان گاسلینگ برای بازی در نقش کورت جنتری ملقب به ۶ تایید شده است. همچنین برادران روسو، کارگردان و استیون مک‌فیلی نویسنده فیلم The Gray Man به ترتیب برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Gray Man 2 باز خواهند گشت.

 

علاوه‌براین، نتفلیکس ساخت یک اسپین‌آف براساس فیلم اکشن مرد خاکستری را تایید کرده است. پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool، فیلم Deadpool 2، فیلم Zombieland و فیلم Zombieland: Double Tap، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. علاوه‌بر فیلم مرد خاکستری، جو و آنتونی روسو در همکاری با نتفلیکس در حال کارگردانی فیلم The Electric State با بازی میلی بابی براون و کریس پرت نیز هستند.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان