ساخت سریال Daredevil برای شبکه دیزنی‌پلاس

Daredevil Disney Plus

 

ساخت سریال Daredevil برای شبکه دیزنی‌پلاس: مارول استودیو در حال ساخت سریال Daredevil برای پخش از شبکه دیزنی پلاس است و به‌تازگی نویسندگانی برای ساخت این سریال استخدام کرده است.

 

تفلیکس ساخت سریال Daredevil را در سال ۲۰۱۸ لغو کرد و حالا مارول استودیو مدتی می‌شود که دوباره حقوق استفاده از شخصیت دردیول را به‌دست آورده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریال جدید دردویل برای شبکه دیزنی پلاس آغاز شده است. مارول استودیو سرانجام ساخت سریال Daredevil را آغاز کرد و به همین منظور مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave را به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی برای کار روی این سریال استخدام کرده است.

 

البته هنوز مشخص نیست که آن‌ها به‌عنوان سرپرست نویسندگان در سریال دردویل حضور خواهند داشت یا شاهد حضور شخص دیگری خواهیم بود. اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما این برای اولین‌بار است که مارول استودیو به ادامه ساخت یکی از سریال‌های این مجموعه که از نتفلیکس پخش می‌شد، چراغ سبز نشان داده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که سریال Daredevil همچنان در مراحل اولیه تولید است.

 

وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک در قسمت ششم سریال Hawkeye


باتوجه‌به بازگشت چارلی کاکس در نقش مت مورداک در فیلم Spider-Man: No Way Home و وینسنت دن آفریو در نقش کینگپین در سریال Hawkeye، قابل انتظار است که این دو بازیگر برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال Daredevil بازگردند که از هم‌اکنون نظریه‌های زیادی در مورد خط داستانی آن مطرح شده است. همچنین احتمال دارد چارلی کاکس حضور کوتاهی در سریال She Hulk داشته است.

 

علاوه‌بر دردویل، نتفلیکس و مارول برای ساخت سریال‌های دیگری مثل سریال Jessica Jones، سریال Luke Cage، سریال Iron Fist، سریال The Punisher و سریال The Defenders همکاری مشترک کرده بودند که در حال حاضر مشخص نیست شاهد احیا این سریال‌ها یا شخصیت‌ها نیز خواهیم بود یا مارول استودیو تصمیم دیگری برای آن‌ها خواهد داشت. در حال حاضر تمامی سریال‌های مارولی سابق نتفلیکس در دسترس کاربران دیزنی پلاس بدون هیچ تغییری قرار گرفته است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان