ساخت سریال Death Note برای نتفلیکس


ساخت سریال Death Note برای نتفلیکس: نتفلیکس در همکاری با برادران دافر، سازندگان سریال Stranger Things در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مانگا Death Note است.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی لایو اکشن براساس مانگا Death Note در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، امروز برادران دافر، سازندگان سریال Stranger Things استودیوی فیلمسازی خود به‌نام Upside Down Pictures را ایجاد کردند که قرار است با قراردادی چندجانبه برای نتفلیکس چندین فیلم و سریال مختلف تولید کند. هیلاری لیویت، تهیه‌کننده سریال Orphan Black و سریال Ozark قرار است این شرکت فیلمسازی را مدیریت کند.

 

برادران دافر


برادران دافر خلق آثار و داستان‌هایی را که الهام بخش بزرگسالان است، بخشی از اهداف تأسیس Upside Down Pictures عنوان کرده‌اند، اما نتفلیکس و برادران دافر اطلاعاتی از اولین آثار در دست ساخت این استودیو فیلمسازی را نیز به اشتراک گذاشته‌اند. برادران دافر در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مانگا محبوب Death Note هستند. اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دست نیست و در حال حاضر نمی‌دانیم نقش دافرها در سریال چگونه خواهد بود.

 

اما ظاهرا سریال قرار است نگاهی کامل به مانگاهای دث نوت داشته باشد و احتمالا دافرها به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. نتفلیکس پیش از این حق پخش فیلم Death Note را از برادران وارنر خریده بود و این فیلم را در سال ۲۰۱۷ پخش کرد و حتی ساخت دنباله آن نیز تایید شد، اما سریال آن ارتباطی به فیلم دث نوت ندارد و یک ریبوت کامل است. دومین پروژه ساخت سریالی براساس رمان The Talisman اثر استفن کینگ و پیتر استراب است.

 

مکس در حال بلند شدن در آسمان بالای سر قبر بیلی در فصل چهارم سریال Stranger Things


نتفلیکس و Upside Down Pictures برای ساخت این سریال ترسناک با شرکت امبلین استیون اسپیلبرگ و بخش تلویزیونی پارامونت همکاری خواهند کرد و کورتیس گوین وظیفه ساخت سریال The Talisman را بر عهده دارد. اما پروژه سوم Upside Down Pictures یک سریال کاملا اورجینال است که جفری ادیس و ویل متیوز، سازندگان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهند داشت. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست.

 

همچنین نتفلیکس و Upside Down Pictures رسما قراردادی برای ساخت اسپین‌آف سریال Stranger Things درکنار یک اجرای زنده براساس این مجموعه امضا کرده‌اند. این سریال براساس داستانی از برادران دافر ساخته خواهد شد، اما به احتمال زیاد شخص دیگری وظیفه ساخت سریال را بر عهده خواهد گرفت؛ چرا که مت و راس دافر در نظر دارند تا پس از فصل پنجم سریال Stranger Things به سراغ پروژه جدید خود بروند.

 

در هر حال می‌دانیم که این سریال قرار نیست براساس هیچ یک از شخصیت‌های اصلی سریال یا پیش درآمد یا دنباله‌ای براساس سریال استرنجر تینگز باشد و تمرکز فعلی دافرها روی ساخت سریال Stranger Things 5 خواهد بود. همچنین اجرای زنده این مجموعه قرار است به اساطیر و جهان سریال بپردازد که استیون دالدری، کارگردان فیلم The Reader، فیلم Billy Elliot و چهار قسمت از سریال The Crown قرار است به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشد.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان