ساخت فیلمی براساس بازی Days Gone

Days Gone

ساخت فیلمی براساس بازی Days Gone: سونی در نظر دارد فیلمی براساس بازی Days Gone تولید کند که سم هیوگان نقش دیکن سنت جان را در این فیلم بر عهده دارد.

بعد از موفقیت سونی با ساخت فیلم Uncharted و فروش جهانی بیش از ۴۰۰ میلیون دلاری آن، به نظر می‌رسد که بخش تولیدات پلی استیشن این شرکت در ادامه‌ی توسعه‌ی پروژه‌های سینمایی خود، اینبار به سراغ ساخت فیلمی براساس بازی Days Gone رفته است که شلدون ترنر، نویسنده نامزد جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Up in the Air و با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: First Class را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Days Gone و سم هیوگان را برای بازی در نقش دیکن سنت جان در فیلم دیز گان استخدام کرده است.

 

بازی Days Gone ساخته‌ی استودیوی Bend بیش از ۹ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و اتفاقات آن پس از یک بیماری فراگیر و ویرانگر در آمریکای شمالی جریان دارد. ماجرای داستان بازی، درباره شخصیت دیکن سنت جان، کهنه سرباز جنگ افغانستان و یکی از اعضای سابق باشگاه موتورسواری محلی است که در حین تلاش برای زنده ماندن دربرابر انسان‌های جهش یافته و درنده، به‌دنبال عشق گمشده‌اش می‌گردد که تصور می‌شود مرده است.

 

سم هیوگان برای بازی در فیلم Days Gone


در شرایطی که سونی مدتی است درباره این مجموعه خبری را منتشر نکرده بود، به نظر می‌رسد که طرفداران از رها نشدن بازی‌ Days Gone توسط توسعه‌دهندگان آن خوشحال باشند. بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که سونی بعد از ترک شماری از افراد کلیدی تیم توسعه‌دهندگان استودیوی Bend فرایند ساخت دنباله این بازی را لغو کرده بود.

 

سم هیوگان ستاره سریال Outlander در فیلم‌های دیگری مانند The Spy Who Dumped Me ،Bloodshot و SAS: Red Notice نیز بازی کرده است. سریال The Last of Us از شبکه HBO، فیلم Uncharted، سریال God of War برای آمازون، سریال Twisted Metal برای Peacock، سریال Horizon برای نتفلیکس، فیلم Gran Turismo و فیلم Ghost of Tsushima دیگر پروژه‌های در دست ساخت سونی از بازی‌های پلی استیشن هستند.

کلیدواژه : Days Goneسونیفیلم
توسط
تومان