ساخت فیلم باب‌مارلی با بازی کینگزلی‌بن-ادیر

 

ساخت فیلم باب‌مارلی با بازی کینگزلی‌بن-ادیر: شرکت پارامونت پیکچرز ظاهرا پس از حدود یک جست‌وجوی جهانی، کینگزلی بن-ادیر را برای ایفای نقش باب مارلی برگزیده است.

 

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا شرکت پارامونت پیکچرز پس از حدود یک سال جست‌وجوی جهانی، بازیگری را یافته است که نقش باب مارلی را در فیلم بیوگرافی این خواننده‌ی افسانه‌ای سبک رگی بازی کند. بنابر اعلام منابع نزدیک به رسانه‌ی ددلاین، کینگزلی بن-ادیر، بازیگر نقش مالکوم ایکس در فیلم درام One Night in Miami (یک شب در میامی) به کارگردانی رجینا کینگ، در نقش این چهره‌ی برجسته‌ی جامائیکا ظاهر می‌شود.

 

رینالدو مارکوس گرین، کارگردان فیلم King Richard (شاه ریچارد) نیز سکان هدایت این فیلم را در دست دارد. زیگی مارلی، ریتا مارلی و سدلا مارلی به‌نمایندگی از برند Tuff Gong درکنار رابرت تیتل به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم بیوگرافی باب مارلی فعالیت خواهند کرد. زک بیلین، فرانک ای. فلاورز و ترنس وینتر نیز فیلم‌نامه‌ی فیلم را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند.

 

باب مارلی خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده‌ی گیتار و فعال اجتماعی بود که در سال ۱۹۸۱ و در سن ۳۶ سالگی براثر سرطان درگذشت. این چهره‌ی برجسته‌ی معاصر در همین عمر کوتاه عرصه‌ی موسیقی را دگرگون ساخت و با آهنگ‌هایی نظیر Get Up, Stand Up ،One Love ،No Woman, No Cry ،Could You Be Loved ،Buffalo Soldier ،Jammin و Redemption Song بسیاری از افراد را با رگی، یک سبک مخصوص موسیقی آشنا کرد.

 

باب مارلی حین اجرای یکی از آهنگ‌های سبک رگی


باب مارلی بزرگ

مانند ری چارلز، التون جان، فردی مرکوری و بسیاری از نوازندگان شاخص دیگر که فیلم‌های آن‌ها روی پرده‌ی سینما رفت. نقش باب مارلی یکی از نقش‌های جالب‌توجه سال گذشته هالیوود بود. منابع نزدیک به ددلاین می‌گویند که مدیران شرکت پارامونت پیکچرز و رینالدو مارکوس گرین پس از انجام تست‌های بازیگری بی‌شمار و ملاقات با بازیگران مختلف نهایتا کینگزلی بن-ادیر را برای ایفای نقش باب مارلی در فیلم بیوگرافی آتی انتخاب کردند.

 

کینگزلی بن-ادیر پس از نقش‌آفرینی در سریال The OA (او ای) شبکه‌ی نتفلیکس در مسیر موفقیت قرار گرفت. اما اخیرا با ایفای نقش چهره‌های ماندگار تحسین افراد بیشتری را برانگیخت. این هنرپیشه‌ی ۳۵ ساله پس از ایفای نقش باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا. در سریال The Comey Rule (قانون کومی) شبکه‌ی شوتایم مورد ستایش قرار گرفت. و با ایفای نقش مالکوم ایکس در فیلم One Night in Miami وارد فصل جوایز سال گذشته شد.

 

کینگزلی بن-ادیر اخیرا به دنیای سینمایی مارول پیوست. و برای بازی در نقش کاراکتر شرور سریال Secret Invasion (تهاجم مخفی) انتخاب شد. این سریال درام ابرقهرمانی شرکت مارول که ساموئل ال. جکسون در آن نقش‌آفرینی می‌کند، بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. سریال Secret Invasion شامل ۶ قسمت خواهد بود. و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش شود.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان