ساخت فیلم شیرشاه ۲ رسما تایید‌شد

Lion King 2

ساخت فیلم شیرشاه ۲ رسما تایید‌شد: والت دیزنی در اولین روز D23 به‌صورت رسمی از فیلم شیر شاه جدید که یک قسمت پیش درآمد است، رونمایی کرد.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی رسما به ساخت قسمت جدید فیلم شیر شاه چراغ سبز نشان داده است. دیزنی در اولین روز D23 ضمن انتشار اخبار متعدد در مورد فیلم‌های لایو اکشن خود، سرانجام اعلام کرد که دنباله فیلم The Lion King قرار است Mufasa: The Lion King نام داشته باشد که این فیلم پیش درآمد قرار است داستان دوران جوانی موفاسا، پدر سیمبا را روایت کند.

 

اتفاقات فیلم Mufasa: The Lion King در دو دوره زمانی مختلف روایت خواهد شد که در یک روایت شاهد داستانی با محوریت شخصیت تیمون، پومبا و رفیک خواهیم بود که در مورد موفاسا خواهند گفت و در روایتی دیگر شاهد بزرگ شدن به قدرت رسیدن موفاسا خواهیم بود. همچنین در ادامه می‌توانید لوگو رسمی فیلم شیر شاه جدید را مشاهده کنید:

 

لوگو فیلم Mufasa: The Lion King


فیلم Mufasa: The Lion King قرار است در تاریخ نامشخص از سال ۲۰۲۴ اکران شود و بری جنکینز، کارگردان فیلم Moonlight و فیلم If Beale Street Could Talk، وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارد. جنکینز پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و همچنین او برای نوشتن فیلمنامه فیلم Moonlight توانسته جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کند. همچنین جف نیثنسن، نویسنده فیلمنامه فیلم شیر شاه، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Mufasa: The Lion King بازگشته است.

 

پیش از این مشخص شده بود که آرون پیرس صداپیشگی موفاسا و کلوین هریسون جونیور صداپیشگی شخصیت اسکار را در فیلم Mufasa: The Lion King بر عهده دارند. همچنین دیزنی تایید کرد که بیلی ایکنر برای صداپیشگی شخصیت تیمون و سث روگن برای صداپیشگی شخصیت پومبا در فیلم جدید شیر شاه باز خواهند گشت. قابل انتظار است که فیلم Mufasa: The Lion King با روشی مشابه قسمت اول تولید و اکران شود.

 

فیلم The Lion King در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده بود، اما این فیلم لایو اکشن که بازسازی براساس انیمیشن والت دیزنی به همین نام است، موفق شد بیش از ۱.۶۵۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۵۴۳.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۱۱۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بدین ترتیب فیلم شیر شاه به پر فروش‌ترین فیلم لایو اکشن دیزنی که براساس انیمیشن‌های آن تولید شده، تبدیل شد.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان