شروع‌فیلمبرداری و تکمیل‌نگارش فیلمنامه‌فیلم Peaky Blinders

Peaky Blinders

شروع‌فیلمبرداری و تکمیل‌نگارش فیلمنامه‌فیلم Peaky Blinders: استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders ضمن تأیید زمان شروع و لوکیشن فیلم‌برداری فیلم پیکی بلایندرز از نزدیک بودن اتمام فرایند نگارش فیلمنامه آن خبر داد.

 

سریال Peaky Blinders به‌تازگی و بعد از پخش ۶ فصل از شبکه بی بی سی به پایان رسید،‌ اما این پایان ماجراهای تامی شلبی و گروه پیکی بلایندرز نخواهد بود. استیون نایت، سازنده و نویسنده‌ی این مجموعه مدت‌ها است که از برنامه‌های خود برای ادامه‌ی داستان این سریال در قالب یک فیلم صحبت کرده و حالا به‌نظر می‌رسد که کار نگارش فیلمنامه این اثر نیز تقریباً تمام شده باشد. نایت در اظهارات اخیر خود ابراز امیدواری کرده که به‌زودی شاهد شروع فرایند فیلم‌برداری فیلم Peaky Blinders باشیم.

 

نایت در مصاحبه با برنامه Heart Breakfast می‌گوید: «بله هم‌اکنون مشغول تکمیل فیلمنامه هستم و تقریباً کار تمام شده است. از طرفی درحال هماهنگی با چند استودیوی فیلم‌برداری در منطقه دیگبث شهر بیرمنگام هستیم تا فیلم‌برداری را حداکثر تا ۱۸ ماه آینده شروع کنیم.»

 

با اینکه شخصیت‌های Peaky Blinders عملاً کاراکترهای تخیلی محسوب می‌شوند، اما داستان‌های گروه پیکی بلایندرز براساس باند مشابهی با همین نام در انگلستان نوشته شده استیون نایت نیز اخیراً تأیید کرده که فیلم‌برداری این فیلم در مناطقی انجام می‌گیرد که محل زندگی گروه واقعی پیکی بلایندرز بوده است.

 

تامی شلبی در سریال پیکی بلایندرز


طرفداران سریال Peaky Blinders در طول پخش ۶ فصل این سریال با روندی آهسته ولی باثبات رشد و گسترش یافته است و بخش قابل توجهی از آن‌ها نیز ازطریق سرویس استریم نتفلیکس با این مجموعه آشنا شده‌اند و این سریال را تا پایان دنبال کرده‌اند. نایت در ادامه‌ی اظهارات خود گفته که یکی از جوانب خوب ساخت این فیلم، ایجاد فرصتی برای مخاطبان قدیمی و جدید Peaky Blinders است تا به‌صورت همزمان به تماشای آن در سالن‌های سینما بپردازند.

 

طرفداران پیکی بلایندرز تنها کسانی نیستند که منتظر هستند تا ببینند استیون نایت چه ایده‌هایی را برای ادامه‌ی داستان در این فیلم در سر دارد. کیلیان مورفی، بازیگر نقش تامی شلبی، شخصیت اصلی داستان نیز اخیراً گفته که اصلاً از جزئیات داستان فیلم Peaky Blinders اطلاع ندارد ولی مشتاق است تا در آن به نقش آفرینی بپردازد.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان