علاقه تایکا‌وایتیتی به کارگردانی Thor 5

Thor 5

علاقه تایکا‌وایتیتی به کارگردانی Thor 5: تایکا وایتیتی،‌ کارگردان فیلم Thor: Love and Thunder می‌گوید در صورتی که کریس همسورث برای بازی در نقش ثور بازگردد، حاضر است فیلم Thor 5 را کارگردانی کند.

فیلم Thor: Love and Thunder سرانجام از روز جمعه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Thor 4 به ساخت دنباله این فیلم علاقه‌مند است. ادامه این خبر ممکن است بخشی از صحنه پس از پایان و سرنوشت ثور پس از حوادث فیلم Thor: Love and Thunder را فاش کند. پس از پایان فیلم جدید ثور شاهد اشاره به آینده این شخصیت بودیم که طبق گفته تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم این موضوع باعث غافلگیر شدن او و حتی کریس همسورث شده است.

 

تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Love and Thunder در مصاحبه با Insider گفت: «شوخی نمی‌کنم من این را برای اولین‌بار در سالن سینما دیدم و گفتم «اوه واقعا؟» حتی کریس هم بهم گفت که «چی؟» البته که او برمیگرده. او بهترین شخصیت MCU است و شاید منظورم یکم متعصبانه باشد، اما تماشا ماجراهای او سرگرم‌کننده‌ترین از سایر شخصیت‌ها است.»

 

کریس همسورث و تایکا وایتیتی در پشت صحنه فیلم تور ۴ مارول


اگرچه این معمول است که کارگردان‌های دنیای سینمایی مارول می‌توانند از سبک فیلمسازی خود برای ساخت یک فیلم این مجموعه پیروی کنند، اما در مورد برنامه‌های بلند مدت آن تقریبا بی‌اطلاع هستند. از سوی دیگری از زمان اکران فیلم Thor Ragnarok، شخصیت ثور به محبوبیت بیشتری در MCU دست پیدا کرده است و بازگشت احتمالی او نمی‌تواند خیلی غافلگیرکننده باشد.

 

پایان اسپویل احتمالی

حالا شاید سؤال احتمالی این باشد که آیا ممکن است شاهد ساخت فیلم Thor 5 باشیم؟ وایتیتی می‌گوید که به این کار علاقه‌مند است، اما یک شرط دارد و آن هم این است که کریس همسورث برای بازی در نقش ثور بازگردد. وایتیتی گفت:

 

«من باید اعتراف کنم که واقعا نمی‌دانم بعد از این فیلم قرار است چه اتفاقی بیفتد. من قطعا دوست دارم که یک فیلم دیگر بسازم، اما به این شرط که کریس هم این کار را انجام دهد. ولی برای من باید چیزی غافلگیرکننده و غیر منتظره باشد که بخواهم آن را انجام دهم. مثلا برداشت جدید چه خواهد بود؟ همه نبردها و مبارزه‌ها خوب و جذاب هستند، اما من چیزی می‌خواهم که وقتی نوبت به داستان فیلم می‌رسد، غیر منتظره باشد. مثل ساختن یک فیلم ۵ میلیون دلاری بدون هیچ مبارزه‌ای که تنها ثور را در یک سفر جاده‌ای مثلا به سمت نبراسکا ببینیم.»

 

کریس همسورث در نقش ثور در فیلم Thor: Love and Thunder


کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، شان گان، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Thor 4 با افتتاحیه ۳۰۳/۳ میلیون دلاری کار خودش را در گیشه جهانی آغاز کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۴/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۵۹/۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان