فیلم جدید نتفلیکس و کریس همسورث

chris hemsworth

 

فیلم جدید نتفلیکس و کریس همسورث: نتفلیکس سرانجام تاریخ پخش فیلم Spiderhead با بازی کریس همسورث را با انتشار چند تصویر جدید تایید و اعلام کرده است.

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم Spiderhead تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که این فیلم علمی تخیلی و مهیج روان‌شناختی در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم اسپایدرهد را منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور کریس همسورث، مایلز تلر و جرنی اسمالت هستیم و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 

کریس همسورث در حال بردن مایلز تلر با قایق در فیلم Spiderhead


کریس همسورث و مایلز تلر در فیلم Spiderhead


مایلز تلر و جرنی اسمالت در فیلم Spiderhead


کریس همسورث، مایلز تلر، جرنی اسمالت، تس هابریچ، بی بی بتنکورت، مارک پاجیو، سم دلیچ، جویی ویرا، دنیل ریدر، ران اسمیک و استفان تونگان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spiderhead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوزف کوشینسکی، کارگردان آثاری چون فیلم Tron: Legacy، فیلم Oblivion، فیلم Only the Brave و فیلم Top Gun: Maverick، وظیفه کارگردانی فیلم اسپایدرهد را بر عهده داشته است.

 

پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Deadpool، فیلم Deadpool 2، فیلم Zombieland و فیلم Zombieland: Double Tap، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spiderhead را بر عهده داشته‌اند. فیلم Spiderhead براساس یک داستان کوتاه که توسط جرج ساندرز نوشته شده، در دست ساخت است و اتفاقات این فیلم در آینده نه چندان دور رخ می‌دهد که در آن به مجرمین در ازای کاهش دوران محکومیت پیشنهادی داده می‌شود تا در تحقیقات پزشکی داوطلب شوند و شرکت کنند.

 

زمانی‌که یکی از زندانیان که خود را موش آزمایشگاهی می‌‌داند، متوجه می‌شود که روی او دارویی آزمایش شده که می‌تواند احساس عشق را در فرد ایجاد کند، او شروع به سؤال و تحقیق در مورد احساس واقعی خود می‌کند و به‌دنبال کشف حقیقت است. کریس همسورث که بیشتر برای بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، پیش از این همکاری موفقی با نتفلیکس در فیلم Extraction داشته است که به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Extraction 2 به پایان رسیده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان