فیلم کمدی‌اکشن جدید کوین‌هارت در نتفلیکس

 

فیلم کمدی‌اکشن جدید کوین‌هارت در نتفلیکس: نتفلیکس حق پخش فیلم The Man From Toronto با بازی کوین هارت و وودی هارلسون را از سونی پیکچرز خریداری کرده است.

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Man From Toronto خانه جدیدی پیدا کرده است. ورایتی گزارش داد که نتفلیکس حق پخش این فیلم اکشن کمدی را از سونی پیکچرز خریداری کرده است و انتظار می‌رود این فیلم در طول سال ۲۰۲۲ از این سرویس استریم پخش شود. البته سونی همچنان حق پخش فیلم مردی از تورنتو در کشور چین را در اختیار دارد. فیلم The Man from Toronto داستان مرد معمولی را دنبال می‌کند که با یک قاتل زنجیره‌ای و مزدور اشتباه گرفته می‌شود و حالا زندگی او در خطر است و افراد زیادی به‌دنبال به قتل رساندن او هستند.

 

Kevin hart & Woody Harrelson


کوین هارت، وودی هارلسون، کیلی کوئوکو، پیرسون فوده، یاس متیوز، ملانی لیبرد، الن بارکین، للا لورن، کیت دراموند و توموهیسا یاماشیتا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Man From Toronto حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پاتریک هیوز، کارگردان فیلم The Hitman’s Bodyguard و فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard، وظیفه کارگردانی فیلم مردی از تورنتو را بر عهده داشته که فیلمنامه این فیلم کمدی اکشن توسط رابی فاکس، کریس برمنر و جیسون بلومنتال نوشته شده است.

 

فیلم The Man From Toronto پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) اکران شود، اما در حال حاضر قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. در هر حال حضور بازیگرانی مثل کوین هارت و وودی هارلسون تا کیلی کوئوکو می‌تواند باعث شود تا طرفداران منتظر این فیلم اکشن کمدی باشند. ازطرفی پاتریک هیوز اخیرا کارگردانی ریبوت آمریکایی فیلم Raid را بر عهده گرفته است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان