محبوب‌ ترین سریال های دیزنی پلاس

 

محبوب‌ ترین سریال های دیزنی پلاس: طبق اطلاعات بررسی شده، سریال The Mandalorian محبوب‌ترین سریال شبکه دیزنی پلاس و سریال Loki محبوب‌ترین سریال دنیای سینمایی مارول این شبکه هستند.

بیش از دو سال از شروع به کار شبکه دیزنی پلاس می‌گذرد، اما با وجود محبوبیت این سرویس استریم نوپا، اطلاعات زیادی از محبوب‌ترین برنامه‌های آن در دسترس نیست. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و به‌لطف اطلاعات جدید فاش شده، حالا می‌دانیم محبوب‌ترین برنامه‌های دیزنی پلاس کدام آثار دنیای سینمایی مارول و جنگ ستارگان هستند. هالیوودریپورتر با بررسی اطلاعات منتشر شده از سازمان نیلسن، فاش کرد که فصل دوم سریال The Mandalorian با بیش از ۸/۳۸ میلیارد ساعت تماشا، محبوب‌ترین برنامه این شبکه بوده است.

 

بوبا فت و مندو در کنار هم داخل جنگل سریال مندلورین شبکه دیزنی پلاس به نویسندگی جان فاورو و دیو فلونی


همچنین فصل اول سریال مندلورین تاکنون بیش از ۵/۴۲ میلیارد ساعت تماشا شده تا دومین برنامه محبوب دیزنی پلاس باشد. همچنین در مجموع بیش از ۱۴/۵ میلیارد ساعت دو فصل اول سریال The Mandalorian که اولین سریال دنیای جنگ ستارگان است، تماشا شده‌اند. علاوه‌براین، تا به امروز بینندگان دیزنی پلاس بیش از ۴/۴ میلیارد ساعت به تماشا سریال The Book of Boba Fett پرداخته‌اند.

 

همچنین در بخش دنیای سینمایی مارول، سریال Loki با بیش از ۵/۲۳ میلیارد ساعت تماشا پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه MCU در دیزنی پلاس بوده است. همچنین براساس میزان ساعت تماشا هر قسمت و باتوجه‌به اینکه سریال لوکی تنها در ۶ قسمت تولید شده، هر قسمت این سریال بیش از ۸۷۲ میلیون ساعت تماشا شده‌اند تا از این نظر سریال مندلورین را شکست دهد. در رتبه دوم سریال WandaVision با بیش از ۴/۸ میلیارد ساعت تماشا قرار گرفته است.

 

نبرد دنیای جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول در رقابت محبوب‌ترین برنامه دیزنی پلاس


همچنین سریال The Falcon and the Winter Soldier با بیش از ۴/۱۵ میلیارد ساعت تماشا و سریال Hawkeye با بیش از ۳/۴۵ میلیارد ساعت تماشا، در رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست قرار گرفته‌اند. در حال حاضر سریال Loki تنها سریال لایو اکشن دنیای سینمایی مارول است که برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین انیمیشن What If از مارول و انیمیشن Star Wars: The Bad Batch از دنیای جنگ ستارگان در مجموع تاکنون ۲ میلیارد ساعت تماشا شده‌اند. هر دو اثر برای فصل دوم باز خواهند گشت.

 

همچنین از آنجایی که پخش سریال Moon Knight به‌تازگی آغاز شده و تنها یک قسمت از آن پخش شده است، در این فهرست خبری از حضورش نیست و احتمالا در آینده این فهرست باری دیگر به‌روزرسانی خواهد شد.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان