معرفی محصولات موجود در Black Friday

در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات موجود در Black Friday فروشگاه کراکن بپردازیم و بیشتر با این محصولات آشنا شویم، با ما همراه باشید.

 

اسپاتیفای

 

Spotify

 

Spotify یک سرویس ارائه خدمات مدیا است که در سال ۲۰۰۶ در کشور سوئد راه اندازی شد. کار اصلی این کمپانی، استریم یا پخش آنلاین فایل‌های صوتی اعم از موزیک (حفاظت شده توسط قانون کپی رایت بین المللی) و پادکست‌های مختلف تولید شده توسط کمپانی‌های تولید محتوا است. سرویس رایگان Spotify شامل ویژگی‌های ساده و پایه این سرویس بوده که تبلیغات و پخش ویدیوهای آنلاین بازرگانی، ممکن است مخاطب را آزرده خاطر کند؛ به خصوص در کشوری مانند ایران که همواره مشکل سرعت اینترنت و حجم باعث نگرانی کاربر می‌شود. اما محتویات پریمیوم اکانت Spotify، علاوه بر کیفیت بیشتر پخش موزیک، تبلیغات را نیز مسدود کرده که این امر به بهینه شدن تجربه این سرویس، کمک شایانی می‌کند.

 

اپل موزیک

 

 

اپل موزیک یکی دیگر از سرویس‌های بزرگ بخش موسیقی به صورت استریم است که اصلیترین رقیب شرکت اسپاتیفای به شمار می‌رود. این سرویس به شما این اجازه را می‌دهد که با پرداخت حق عضویت به صورت ماهانه یا سالانه به تمامی موزیک‌های روز دنیا و آرشیو‌های کامل هر هنرمند دسترسی داشته باشید. از قابلیت‌های دوست داشتنی این سرویس می‌توان به بخش Apple Music Radio اشاره کرد. که تمامی ایستگاه‌های رادیویی محبوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در اپل موزیک نیز مانند سرویس اسپاتیفای، شما می‌توانید آرتیست‌های مطرح ایرانی را دنبال کنید.

 

نتفلیکس

 

 

Netflix یک کمپانی تولید خدمات مدیا است که در سال ۱۹۹۷ در ایالت کالیفرنیا کشور آمریکا تاسیس شد. تمرکز اصلی کمپانی بر روی ارائه خدمات پخش آنلاین قرار دارد که شامل آرشیو عظیمی از هزاران فیلم و سریال روز جهان می‌باشد. تفاوتی نمی‌کند شما تمایل به تماشای سریال‌های اکشن و پر هزینه هالیوودی داشته باشید یا به‌دنبال برنامه‌های ساده خانگی اعم از آشپزی بگردید، نتفلیکس در آرشیو خود تمامی سبک برنامه‌ها را دارد.

 

HBO Max

 

 

محتویات تولید شده توسط HBO تنها به پخش توسط ماهواره‌ها یا تلویزیون‌های شبکه شده خلاصه نمی‌شود، بلکه سیستم‌های استریم یا پخش آنلاین مختلفی همچون HBO Go نیز وجود دارند که از طریق وب یا اپلیکیشن موبایل، برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. اما نکته جالب توجه در این بین، نیاز به خرید اشتراک اصلی شبکه HBO برای دسترسی به خدمات ذکر شده می‌باشد. در نتیجه، سرویس دیگری نیز وجود دارد که ‌به‌عنوان بهترین سرویس HBO شناخته‌ می‌شود و هیچ نیازی به خرید اشتراک شبکه اصلی نداشته و تمام خدمات و محتویات اورجینال را در خود جای داده است؛ یعنی سرویس HBO Max.

 

 

یوتیوب پریمیوم

 

 

اشتراک پریمیوم یوتیوب امکاناتی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید از این سرویس محبوب بدون محدودیت استفاده کنید. سایت یوتیوب بزرگترین منبع اشتراک گذاری ویدیو در جهان است که راجب به هر موضوع یا محتوایی که بخواهید ویدیو آموزشی یا سر گرم کننده دارد؛ روزانه آرشیو این سایت تکمیل تر می‌شود و محتوای بیشتری در رابطه با موضوع مد نظر شما در آن قرار می‌گیرد، اشتراک یوتیوب پریمیوم، در حال حاضر در سایت کراکن شاپ موجود است و شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

 

ویندوز ۱۰

 

 

نسخه Enterprise ویندوز ۱۰ همان‌طور که از نامش پیداست برای کسب‌وکارهای بزرگ و تنها با لیسانس‌های چند کاربره عرضه می‌شود. برخلاف ویندوز ۷، نسخه Ultimate برای ویندوز ۱۰ ارائه نشده تا قابلیت‌های تجاری را در دسترس کاربران خانگی قرار دهد.

 

آفیس ۳۶۵

 

 

امروزه برنامه‌های office یکی از مورد استفاده ترین ابزار‌های موجود در هر رایانه به شمار می‌رود. پس از گسترش برنامه‌های کاربردی office توسط مایکروسافت، استفاده و کاربرد هر یک از آن‌ها هر روز بیشتر از گذشته احساس می‌شود. حال مایکروسافت نسخه‌ای به نام office 365  را معرفی کرد که تمامی برنامه‌ها کاربردی در آن گنجانده شده است. خرید اکانت پریمیوم Office 365 به شما کمک می‌کند تا تمامی کار‌های مورد نظرتان را با دیوایس شخصی خود انجام دهید. از قابلیت‌های جذاب این پکیج می‌توان به قابل نصب بودن بر روی ۵ دستگاه به صورت همزمان(تنها با یک اکانت مایکروسافت)، ۱ ترابایت فضای آنلاین(one drive)، ۱۰۰ گیگ فضای outlcok و پشتیبانی کامل از تمامی سیستم عامل‌ها اشاره کرد.

 

Express VPN

 

 

شاید بار ها نام ExpressVPN به گوشتان خورده باشد اما هرگز نمیدانستید که با یکی از برترین VPN های جهان سر و کار دارید، این فیلترشکن طبق معتبر‌ترین وبسایت های معرفی وی‌پی‌ان برترین و مجبوب‌ترین فیلترشکن سال ۲۰۱۹ شناخته شده است، اکسپرس وی‌پی‌ان در سال ۲۰۰۹ در جزایر ویرجین بریتانیا ساخته شده است و تا به امروز پیشرفت های بزرگی کرده است، این وی پی ان اکنون دارای بیش از ۳ هزار سرور و همچنین بیش از هزار آیپی ادرس است که این ۳ هزار سرور در ۹۴ کشور مختلف مستقر هستند که این اعداد برای یک VPN دیوانه وار هستند.

 

Nord VPN

 

 

از آغاز به کار NordVPN در سال ۲۰۱۲، این کمپانی به جایگاهی دست یافت که در حال حاضر، به‌جرئت ‏می‌توان گفت که بزرگ‌ترین سرویس وی‌پی‌ان در دنیاست. در مقایسه با دومین برند بزرگ، این وی‌پی‌ان دو برابر‏ معروف‌تر است.

 

SkillShare

 

 

skillshare اسکیل شیر یکی از بزرگ ترین سایت‌های آموزشی در دنیا می‌باشد که در زمینه  برگذاری دور‌های آموزشی مختلف در بهترین سطح قرار دارد و کارایی مشابه به سرویس‌های سایت Lynda و udemy دارد. دوره‌ها در سایت skillshare در قالب آموزش ویدئویی است که داراری بروز ترین و متنوع ترین آموزش‌های موجود در دنیا است و شما با داشتن اکانت پریمیوم این سرویس قابلیت دسترسی به تمامی ویدئوی‌های آموزشی با توجه به نیاز خود را خواهید داشت.

 

HeadSpace

 

 

استارتاپ انگلیسی هد اسپیس Headspace در سال ۲۰۱۰ شروع شد، این شرکت کار خود را با شعار ” باشگاهی برای تقویت ذهن ” شروع کرد.با استفاده از اپلیکیشن موبایل و یا وبسایت Headspace میتوانید مانند ۳ میلیون نفر کاربر دیگر این وبسایت از تکنیک های حرفه ای مدیتیشن بهره مند شوید و قدرت ذهن خودتان را تقویت کنید. همچنین میتوانید اشتراک خود را به : Apple Music – SoundCloud و spotify متصل کنید.

توسط
تومان