پایان فیلم‌برداری Guardians of the Galaxy 3

GOTG3

 

پایان فیلم‌برداری Guardians of the Galaxy 3: جیمز گان اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به پایان رسیده است. او همچنین از حضور بازیگر دیگری در این فیلم خبر داد.

 

آبان گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم بالاخره وارد مراحل پس از تولید شده است. جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy 3 با انتشار توییتی در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم نگهبانان کهکشان ۳ پس از نزدیک به ۶ ماه به پایان رسیده است. لازم به توضیح است که مراحل فیلم‌برداری این فیلم شامل فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز می‌شود.

 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما اخراج جیمز گان توسط دیزنی تا استخدام دوباره‌اش و همچنین حضور او در پروژه‌های دیگر باعث شد تا شاهد اختلافی ۶ ساله بین دو دنباله فیلم نگهبانان کهکشان باشیم. گان در توییتی دیگر گفت که بازیگر معرفی نشده دیگری در فیلم حضور دارد که در ابتدا بسیاری تصور کردند منظور او، جنیفر هالند، نامزدش بوده است، اما گان در ادامه شفاف‌سازی کرد که منظورش این بوده که این بازیگر در مهمانی فوق حضور داشته است، اما درنهایت نام این بازیگر را فاش نکرد.

 

James Gunn


کریس پرت در نقش استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر، بردلی کوپر در نقش راکت راکون (صداپیشه)، وین دیزل در نقش گروت (صداپیشه)، کارن گیلان در نقش نبیولا، پام کلمنتیئف در نقش مانتیس، ویل پولتر در نقش آدام وارلاک، شان گان در نقش کراگلین (و موشن کپچر راکت راکون)، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، سیلوستر استالونه و چاکوودی ایووجی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. مانند دو قسمت گذشته، جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 را بر عهده دارد.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان