پر بیننده ترین فیلم های نتفلیکس

 

پر بیننده ترین فیلم های نتفلیکس: سرویس استریم نتفلیکس، اخیرا آمار بازدید فیلم‌هایی که تا به امروز در سرویس خود نمایش داده را ارائه کرده است. همراه ما باشید تا ببینیم پربیننده‌تین فیلم‌های نتفلیکس کدامند؟

 

مدت خیلی زیادی نیست که فیلم Don’t Look Up (بالا را نگاه نکن) به نمایش درآمده است؛ جدیدترین فیلم بزرگی که توسط سرویس استریم نتفلیکس منتشر شده است. این اثر با اختلاف خیلی کمی جایگاه اول را در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس از دست داد و این جایگاه را به یکی از رقیبان خود داد. البته این موضوع قرار نیست خیلی این سرویس استریم غول پیکر را ناراحت کند، زیرا اولین فیلم این فهرست هم توسط خود نتفلیکس ساخته و منتشر شده است… درست همانند دیگر آثاری که در این فهرست ۱۰ فیلم برتر تاریخ نتفلیکس قرار دارد.

 

در طی همین چند روز اخیر، به خاطر رشد آهسته‌ای که در میزان مشترکان نتفلیکس به وجود آمده بود، قیمت سهام این سرویس استریم کاهش پیدا کرد؛ نسبت به سال گذشته، رشد میزان مشترکان این شبکه -۳۴.۷۹ درصد بوده است. بنابراین در طی چنین برهه زمانی سختی، بیشتر از هروقت دیگری برای سرویس استریم نتفلیکس مهم است که فیلم‌ها و سریال‌های اختصاصی خودش، کار خود را به درستی انجام دهند و سود زیادی را به او برسانند تا ضررها جبران شود. با یک نگاه اجمالی به آماری که خود این شبکه منتشر کرده، می‌توان اینطور برداشت کرد که انتظارات نتفلیکس در حال محقق شدن هستند.

 

فهرست ۱۰ فیلم برتر و پرطرفدار نتفلیکس

 

ساندرا بولاک در حال عبور از رودخانه در فیلم جعبه پرنده


 

  1. فیلم Red Notice (اعلان قرمز): ۳۶۴،۰۲۰،۰۰۰
  2. فیلم Don’t Look Up (بالا را نگاه نکن): ۳۵۹،۷۸۰،۰۰۰
  3. فیلم Bird Box (جعبه پرنده): ۲۸۲،۰۲۰،۰۰۰
  4. فیلم Extraction (استخراج): ۲۳۱،۳۴۰،۰۰۰
  5. فیلم The Unforgivable (نابخشودنی): ۲۱۴،۷۰۰،۰۰۰
  6. فیلم The Irishman (مرد ایرلندی): ۲۱۴،۵۷۰،۰۰۰
  7. فیلم The Kissing Booth 2 (غرفه بوسه ۲): ۲۰۹،۲۵۰،۰۰۰
  8. فیلم ۶ Underground (شش زیرزمینی): ۲۰۵،۴۷۰،۰۰۰
  9. فیلم Spenser Confidential (محرمانه اسپنسر): ۱۹۷،۳۲۰،۰۰۰
  10. فیلم Enola Holmes (انولا هلمز): ۱۸۹،۹۰۰،۰۰۰

 

نتفلیکس کاری کرد که مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو باری دیگر با هم کار کنند. و اثر شاهکاری مانند فیلم مرد ایرلندی را خلق کنند.

 

آل پاچینو، رابرت دنیرو و جو پشی در فیلم The Irishman


 

در کنار این آثار مطمئنا مجموعه‌ها همچنان ادامه خواهند داشت. از طرف دیگر هم خرید حق امتیاز داستان‌های مختلف رولد دال نشان می‌دهد که. این سرویس استریم در نظر دارد تا «دنیای سینمایی مارول برای کودکان» را برای خودش راه‌اندازی کند. و برنامه‌های جذابی را در این دنیای جدید به نمایش بگذارد. در حال حاضر شرکت دیزنی مجموعه‌های خیلی زیادی و بسیار دوست‌داشتنی‌ای دارد که به مخاطب خود نمایش دهد. از جمله مجموعه‌هایی از دنیای جنگ ستارگان و مارول که عمدتا به شکل موفقی از پرده نقره‌ای سینماها به صفحه نمایش کوچک تلویزیون منتقل شدند.

 

همچنین مشخص شده که این شرکت قصد دارد روی همین آی‌پی تمرکز و تکیه کند. به جای اینکه در تلاش برای خلق چیزهای جدیدی برای سرویس خود باشد. رقیب دیگری هم برای نتفلیکس وجود دارد که سرویس استریمی نیست جز پرایم ویدیو. این سرویس همین حالا هم مسیر داستان‌های فانتزی را با سریال The Wheel Of Time (چرخ زمان). طی کرده که موفق هم بوده است. اما به معنای واقعی کلمه همه بینندگان چشم انتظار سریال The Lord Of The Rings: The Rings Of Power (ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت) هستند که قرار است در تاریخ ۲ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) پخش خود را آغاز کند. اینطور به نظر می‌رسد که جنگ بین سرویس‌های استریم به‌تازگی آغاز شده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان