پیوستن آنتونی هاپکینز به فیلم‌جدید نتفلیکس


پیوستن آنتونی هاپکینز به فیلم‌جدید نتفلیکس: آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر اضافه شده است.

زک اسنایدر پس از همکاری بسیار موفق با نتفلیکس برای ساخت فیلم Army of the Dead، در حال همکاری با این شبکه برای ساخت فیلم Rebel Moon است و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ماه یاغی هم‌اکنون در جریان است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. نتفلیکس از اضافه شدن آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار به جمع بازیگران فیلم Rebel Moon خبر داده است.

 

فیلم Rebel Moon یک اثر ماجراجویی و بزرگ فانتزی توصیف شده که تمرکز آن روی یک زن جوان و مرموز خواهد بود. او توسط یک قبیله صلح‌جو مامور شده تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از این قبیله دربرابر حملات قریب الوقوع یک نظام استبدادی پیدا و استخدام کند. هاپکینز صداپیشگی یک ربات جنگی مکانیزه به‌نام JC1435 را در فیلم Rebel Moon بر عهده دارد که یک‌بار از پادشاه کشته شده دفاع کرده بود.

 

شخصیت آنتونی هاپکینز در فیلم Rebel Moon


سوفیا بوتلا، چارلی هونام، جایمن هانسو، دونا بائه، ری فیشر، اد اسکرین، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، کری الویس، کوری استول، اسکای یانگ، میخیل هایسمان، آلفونسو هررا، فرا فی، کلوپاترا کولمن و استوارت مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rebel Moon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. زک اسنایدر وظیفه کارگردانی فیلم Rebel Moon را بر عهده دارد.

 

شی هتن، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم John Wick 3 به‌همراه کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde و فیلم ۳۰۰ در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسنایدر کمک خواهند کرد.همچنین اسنایدر به‌همراه جانستاد روی داستان فیلم Rebel Moon نیز کار کرده‌اند. آنتونی هاپکینز پیش از این دو بار و برای بازی در فیلم The Silence of the Lambs و فیلم The Father توانسته برنده جایزه اسکار شود.

 

او همچنین ۴ بار دیگر و برای بازی در فیلم The Remains of the Day، فیلم Nixon، فیلم Amistad و فیلم The Two Popes توانسته نامزد دریافت جایزه اسکار شود. هاپکینز اخیرا در فیلم Armageddon Time به کارگردانی جیمز گری بازی کرده است که این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۲ روی پرده خواهد رفت. هاپیکنز همچنین در فیلم The Son دوباره با فلوریان زلر همکاری کرده این فیلم نیز برای اکران در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان