کیت وینسلت در سریال جدید HBO

Kate Winslet

کیت وینسلت در سریال جدید HBO: کیت وینسلت، بازیگر سریال Mare of Easttown قرار است در سریال جدید و محدود شبکه HBO با نام Trust به ایفای نقش بپردازد.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیت وینسلت قرار است با HBO در سریال دیگری همکاری کند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کیت وینسلت، بازیگر برنده جایزه اسکار به‌صورت رسمی برای حضور در در پروژه بعدی شبکه HBO قرارداد همکاری کرده است که این سریال قرار است یک سریال محدود باشد و Trust نام خواهد داشت. کیت وینسلت و شبکه HBO پیش از این همکاری بسیار موفقی در سریال Mare of Easttown داشتند.

 

وینسلت قرار است نقش اصلی سریال Trust را بازی کند و او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال نقش خواهد داشت. سریال Trust براساس رمانی به همین نام اثر هرنان دیاز در دست ساخت است که این رمان در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و به رمانی پر فروش تبدیل شده است. سریال Trust داستان سرمایه‌دار ثروتمندی را دنبال می‌کند که رمانی براساس زندگی شخصی او و همسرش نوشته شده و از چهره خود و همسرش در این رمان ناراضی است.

 

وینسلت در حال صحبت با تلفن در فیلم شیوع


بدین ترتیب او از منشی خودش می‌خواهد که یک نویسنده سایه نویس را استخدام کند و این رمان را بازنویسی کند. منشی اما متوجه می‌شود که او در حال بازنویسی تاریخ و واقعیت است. سریال Trust درواقع قرار است مفهوم حقیقت را به چالش بکشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله دیگر بازیگران این پروژه یا سازندگان آن در دسترس نیست، اما این سریال براساس قرارداد مشترک وینسلت و شبکه HBO تولید خواهد شد.

 

وینسلت پیش از این یکبار و برای بازی در فیلم The Reader موفق به دریافت جایزه اسکار شده و ۶ بار دیگر و برای بازی در آثاری چون فیلم Sense and Sensibility، فیلم Titanic، فیلم Iris، فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind، فیلم Little Children و فیلم Steve Jobs نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. وینسلت همچنین برای بازی در سریال Mare of Easttown و سریال Mildred Pierce توانسته ۲ جایزه امی دریافت کند. وینسلت اخیرا در فیلم Avatar: The Way of Water بازی کرده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در HBO

برای خرید اشتراک پریمیوم HBO به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان