برترین مینی سریال های نتفلیکس

مینی سریال های نتفلیکس

شرکت نتفلیکس از بزرگ ترین و محبوب ترین سرویس های استریم فیلم و سریال در دنیا است که سالانه تعداد زیادی از محصولات سینمایی دنیا توسط این کمپانی به علاقه مندان به دنیای سینما معرفی می‌شود؛ مینی سریال های نتفلیکس امروزه از محبوب ترین بخش های این سرویس به حساب می‌رود. خیلی اوقات ما وقت کافی برای مشاهده یک سریال طولانی را نداریم و یا می‌خواهیم هرچه زودتر پایان سریال را متوجه شویم، اگر از این دسته از افراد هستید و همچنین به محصولات نتفلیکس علاقه دارید؛ بهترین مینی سریال های نتفلیکس را در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم تا برای انتخاب از بین هزاران سریال، مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.yeezy shoes under 1000 casquette femme von dutch two people fishing kayak castelli gabba fsu football jersey durex intense vibrations ring best human hair wigs for black females bouncing putty egg oregon football jerseys jock strap jordan air force 1 air max 270 women jordan air force 1 sac petite mendigote black stetson hat 

 

The Haunting of Hill House

 

یکی از سریال‌هایی که می‌تواند عنوان بهترین و پربیننده ترین مینی سریال های نتفلیکس را بگیرد، عنوان The Haunting of Hill House محسوب می‌شود. این مینی سریال در واقع بخشی از مجموعه آنتولوژی The Haunting است اما داستان مجزایی را منتقل می‌کند؛ این سریال داستان چند خواهر و برادر را نقل می‌کند که در ابتدای داستان سن کمی دارند، به مرور بزرگ می‌شوند و برای چندین سال در خانه‌ای زندگی می‌کنند که به مشهورترین خانه‌ی جن‌زده در کشور تبدیل می‌شود؛ خانه‌ای که در آن، بچه‌ها اتفاقات ماوراطبیعی مختلفی را تجربه می‌کنند و تا بزرگسالی ترس این اتفاقات، آن‌ها را دنبال می‌کند. بعد از چندین سال که بزرگ شدند، مجبور هستند که بازگردند و همگی با یک تراژدی روبه‌رو شوند. اعضای این خانواده بالاخره باید با ارواح گذشته‌ی خود برخورد و مقابله کنند. برخی از این ارواح همچنان در ذهن آن‌ها قرار دارند و کمین کردند؛ این در حالی است که دیگر ارواح، سایه‌های خانه هیل را زیر نظر دارند و در تعقیب ساکنان هستند.

 

  • ژانر: ترسناک، اسرارآمیز و درام
  • نمره: ۸٫۶ در IMDB

 

Bodyguard

 

این سریال موفق شد تا در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار بالایی در بین مخاطبین سرویس نتفلیکس دست پیدا کند هرچند که ساخته آن توسط نتفلیکس و شبکه BBC به‌صورت مشترک بوده است. با تماشا این سریال می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید. داستان بادیگارد یک کهنه سرباز قهرمان اما بسیار حساس که حالا به‌عنوان افسر متخصص حفاظت از خانواده سلطنتی و زیرشاخه متخصص حفاظتِ پلیس متروپولیتن لندن کار می‌کند است. او در این داستان مامور می‌شود که از وزیر کشور جاه‌طلب و قدرتمندی به نام جولیا مونتاگ محافظت کند که در این بین با مشکلات و خطر‌های بسیار زیادی مواجه می‌شود. در حال حاضر این سریال از سال ۲۰۰۸ تا کنون موفق شده تا آمار پر بیننده ترین سریال شبکه BBC را به خود اختصاص دهد.

 

  • ژانر: جنایی، درام و دلهره‌آور
  • نمره: ۸٫۱ در IMDB

 

The SPY

 

یکی دیگر از مینی سریال های برتر نتفلیکس، مینی سریال فرانسوی The Spy است که البته با زبان انگلیسی ساخته شده که داستان آن در سال ۱۹۵۹ جریان دارد. این مینی سریال ۶ قسمتی در فرانسه از شبکه OCS پخش شد و عرضه جهانی آن بر عهده نتفلیکس بود. داستان این سریال از روایت کتاب The Spy  Who Came from Israelگرفته شده است که البته به‌خاطر تفاوت‌های سریال با واقعیت مورد انتقاد بعضی از کارشناس‌ها نیز قرار گرفت به‌صورت خلاصه داستان سریال زمانی را نشان می‌دهد که موساد مستاصلانه می‌خواهد جاسوسی را وارد سوریه کند. به همین ترتیب هم آن‌ها الی کوهن را انتخاب می‌کنند؛ یک حسابدار بی‌ادعا و در عین حال به‌شدت میهن‌پرست که برای این کار یک گزینه عالی به شمار می‌رود. او بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی، هویت یک شهروند سوری ساکن آرژانتین را به خود می‌گیرد و از این هویت جدید به‌عنوان وسیله‌ای برای ورود به سوریه استفاده می‌کند.

 

  • ژانر: تاریخی و درام
  • نمره: ۷٫۹ در IMDB

 

The Queen’s Gambit

 

مینی سریال جدید نتفلیکس به نام «گامبی وزیر» با محبوبیتی که به پا کرد حتماً در بین برترین و جدیدترین مینی سریال های شبکه نتفلیکس جای دارد. از جمله افتخارات این مینی سریال می‌توان به ۵۳ نامزدی و ۵۱ جایزه در جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف اشاره کرد؛ ۱۱ جایزه را فقط در مراسم جوایز امی ساعات پربیننده کسب کرده است. همین موضوع باعث شده تا یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس تبدیل شود. بث هارمن، یتیم نه ساله، ساکت، عبوس و از همه نظر عادی است. این عادی بودن تا زمانی ادامه دارد که او برای اولین‌بار به مهره‌های شطرنج دست می‌زند و بازی می‌کند. حواس او تیزتر می‌شود، تفکرش واضح‌تر می‌شود و برای اولین‌بار در عمرش، احساس می‌کند که خودش را کاملا تحت کنترل دارد. او تا سن شانزده سالگی به رقابت قهرمانی آزاد ایالات متحده رفت. اما همان‌طور که بث مهارت‌هایش را در مسیر زندگی حرفه‌ای خودش تقویت می‌کند، ریسک‌ها هم بیشتر می‌شوند، انزوای او ترسناک‌تر از قبل می‌شود و فکر فرار بیشتر وسوسه‌اش می‌کند.

 

  • ژانر: درام
  • نمره: ۸٫۶ در IMDB

 

The Last Dance

مینی سریال های نتفلیکس

 

سریال آخرین رقص که مورد بعدی فهرست بهترین مینی سریال های نتفلیکس است، ظهور شیکاگو بولز را در دهه ۱۹۹۰ به تصویر می‌کشد؛ تماشای ظهور تیم افسانه‌ای شیکاگو بولز، یکی از برجسته‌ترین تیم‌های تاریخ ورزش، به رهبری مایکل جردن (Michael Jordan) در دهه ۱۹۹۰ برای هر کسی الهام‌بخش است.  آخرین رقص موفق شد جایزه بهترین سریال مستندی یا غیرداستانی را در هفتاد و دومین مراسم جوایز امی ساعات پربیننده دریافت کند؛ به‌صورت کلی این سریال داستان اتفاقی که توسط مایکل جوردن رهبری شده بود و یکی از برجسته‌ترین سلسله‌های تاریخ ورزش به شمار می‌رفت. داستان حول محور زندگی حرفه‌ای مایکل جوردن می‌چرخد. اگر به‌دنبال یک مینی سریال ورزشی هستید این محصول از نتفلیکس را حتما مشاهده کنید.

 

  • ژانر: مستند، بیوگرافی و تاریخی
  • نمره: ۹٫۱ در IMDB

 

تمامی سریال‌های معرفی شده و هزارن فیلم و سریال دیگر در نتفلیکس قابل مشاهده هستند؛ اگر هنوز اشتراک نتفلیکس خودتان را تهیه نکردید به‌راحتی می‌توانید از کراکن شاپ اشتراک نتفلیکس را به‌صورت قانونی خریداری کنید.

 

 

توسط
تومان