آخر هفته چه فیلم‌های ببینیم؟

فیلم‌های آخر هفته

یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای آخر هفته تماشای فیلم است؛ اما با توجه به دنیای گسترده سینمای امروز انتخاب از بین آن‌ها بسیار دشوار است و ما در این مقاله سعی داریم تا چهار تا از بهترین اثر‌هایی که می‌توانید به عنوان فیلم‌های آخر هفته تماشا کنید را به شما معرفی کنیم.adidas yeezy boost 350 turtle dove air max 270 women uberlube luxury lubricant asu football jersey latex hood blundstone uomo custom maple leafs jersey jordan max aura 4 deuce vaughn jersey jordan proto max 720 oregon football jerseys sac eastpak penn state jersey brock purdy jersey Ohio State Team Jersey 

۱- بابیلون (Babylon)

تازه‌ترین ساخته‌ی دیمین شزل یعنی فیلم سینمایی Babylon یک اثر کمدی-درام تاریخی است که طی دهه ۱۹۲۰ جریان دارد؛ سال‌های طلایی هالیوود. دوره‌ای که ستاره‌های بزرگ سینما پادشاهی می‌کردند و کسانی هم بودند که با آرزوی ستاره‌شدن یا راه‌یافتن به عالم هالیوود شب را به صبح می‌رساندند. این فیلم درباره دوره عبور از سینمای صامت و رسیدن به سینمای ناطق. داستان فیلم به ظهور و سقوط چند چهره‌ جاه‌ طلب و رویاپرداز در چنین دوره‌ای از تاریخ هالیوود می‌پردازد.

دیمین شزل فیلم‌ساز مستعد آمریکایی-فرانسوی کارگردان این فیلم سینمایی را برای ساخت آثار شاخص و مشهوری چون «ویپلش» (Whiplash) و «لا لا لند» (La La Land) می‌شناسیم؛ فیلم Babylon موفق شد تا از سایت معتبر IMDB نمره ۷٫۱ از ۱۰ را از منتقدان کسب کند.

 

  • کارگردان: Damien Chazelle
  • بازیگران: Brad Pitt, Margot Robbie, Diego Calva

۲- کرید ۳ (Creed 3)

 

فیلم کرید ۳ به‌لطف الهام‌ گرفتن از زبان مبارزه‌های انیمه‌ای، انرژی تازه‌ای به مبارزاتش تزریق می‌کند، آدونیس کرید که هنوز در دنیای بوکس جایگاه برجسته‌ای دارد، در زندگی حرفه‌ای و خانوادگی‌اش هم همواره گام بر می‌دارد. داستان از این قرار است که دیمن، دوست دوران کودکی کرید پس از گذراندن دوران زندان به رینگ باز میگردد.

فیلم سینمایی «کرید ۳» یک درام ورزشی در لیست بهترین فیلم‌های ۲۰۲۳ و دنباله فیلم «کرید ۲» است که سال ۲۰۱۸ اکران شد. «کرید ۳» نهمین فیلم در مجموعه سینمایی راکی است و در عین حال اولین فیلم مجموعه بدون حضور سیلوستر استالونه به حساب می‌آید. گرچه استالونه در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

رویارویی آدونیس کرید و دیمن، چیزی بیش از یک مبارزه ساده در رینگ بکس است و به یک رویارویی تمام عیار تبدیل می‌شود.

کرید ۳ جزو بهترین گزینه برای فیلم‌های آخر هفته به شمار می‌رود؛ این اثر موفق شد تا نمره ۶٫۸ از ۱۰ را از منتقدین دریافت کند.

  • کارگردان: Michael B. Jordan
  • بازیگران: Michael B. Jordan, Tessa Thompson, Phylicia Rashad

 

۳- جیغ ۶ (Scream 6)

فیلم جیغ ۶ (Scream VI) جدیدترین اثر از این فرنچایز ترسناک و رازآلود به شمار می‌رود. فیلم Scream VI توسط افرادی ساخته شده است که به سینمای اسلشر هالیوود و قوانین داستان‌گویی در مجموعه‌ی جیغ احترام می‌گذارند.

قسمت ششم فیلم جیغ جزو مورده انتظار ترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود؛ Scream 6 دستاورد تازه‌ای برای سینمای اسلشر ندارد، اما ارزش میراث وس کریون را می‌فهمد و طرفدارهای جیغ را سرگرم می‌کند. همچنین جزو انتخاب‌های مناسب برای فیلم‌های آخر هفته است.

این فیلم موفق شد تا نمره ۶٫۵ از ۱۰ را از منتقدین دریافت کند.

 

  • کارگردان: Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillett
  • بازیگران: Courteney Cox, Melissa Barrera, Jenna Ortega

۴- فلش (The Flash)

فیلم‌های آخر هفته

فیلم سینمایی «فلش» یکی دیگر از آثار ابرقهرمانی سال ۲۰۲۳ دی‌سی است. دی‌سی می‌داند چگونه نوستالژی را با اکشن و چاشنی طنز ترکیب کند. این اثر سیزدهمین فیلم دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به حساب می‌آید.

فیلم داستان سفر فلش در زمان، بازگشت او به گذشته و تلاشش برای جلوگیری از مرگ مادرش را نشان می‌دهد. اما این تلاش عواقبی دارد و باعث ایجاد یک چندجهانی می‌شود.

فیلم فلش موفق به کسب نمره ۶٫۸ از ۱۰ از منتقدین شده است.

 

  • کارگردان: Andy Muschietti
  • بازیگران: Ezra Miller, Ron Livingston, Michael Keaton

 

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

 

توسط
تومان