معرفی وبسایت های ناشناخته و کاربردی

معرفی وبسایت های ناشناخته و کاربردی

در این مطلب قصد داریم تا شما را با وبسایت ‌هایی آشنا کنیم که اسم آن‌ها کمتر به گوش شما خورده است.

اما این وبسایت‌ها بسیار کاربردی هستند و می‌توانند کمک شایانی به شما در انجام کار‌های روزانه و یا آموزش انجام دهند.

 

۱- Skoove

معرفی وبسایت های ناشناخته و کاربردی

 

Skoove بزرگ‌ ترین وبسایت آموزش پیانو از مبتدی تا حرفه‌ای است که بیش از ۴۰۰ نت از موسیقی‌های معروف جهان را در خود جای داده است. Skoove دارای فضای گرافیکی بی نقص و طراحی کامل یک پیانو به صورت مجازی است و دارای ۸ دوره درسی کامل می‌باشد.

 با وصل کردن کیبورد یا پیانو به کامپیوتر خودتون می‌توانید به راحتی تمامی نت‌های موسیقی را اجرا کنید.

هوش مصنوعی قدرتمند سایت Skoove این قابلیت را دارد که ایراد‌های شما را پیدا کند. و به شما آموزش می‌دهد که چگونه به درستی از آن‌ها استفاده کنید. آرشیو قدرتمند و آزمون‌های استاندارد و بی‌نقص Skoove باعث می‌شود که شما به راحتی پیانو را یاد بگیرید.

رابطه کاربری این سایت بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

 

۲- Grammarly

معرفی وبسایت های ناشناخته و کاربردی

 

این روز‌ها همه ما برای انجام دادن تقریبا بیش از ۹۰% از کار‌های اینترنتی به زبان انگلیسی نیاز داریم.

Grammarly می‌تواند متون شما را از نظر گرامر یا قواعد و املا مورد بررسی قرار بده. و در همین راستا، اصلاحیاتی نیز با توجه به متن شما ارائه دهد.

این سرویس اپلیکیشن مخصوص خود را دارد و همچنین می‌توانید از طریق افزونه مخصوص خود این سایت. آن را به مرورگر کروم یا فایر فاکس اضافه کنید.

Grammarly  یکی از کاربردی ترین نرم افزار های حال حاضر برای اساتید و دانشجوهای زبان است. که می تواند در آموزش و اصلاح متون کاربرد بسیاری داشته باشد. این برنامه در دانشگاه های بزرگ ایران برای نوشتن مقالات و متون انگلیسی در حال استفاده است.

 

۳- Calm

معرفی وبسایت های ناشناخته و کاربردی

 

وبسایت Calm از شناخته شده ترین سایت‌های موجود در زمینه مدیتیشن، پادکست، آرامش زندگی، آموزش ورزش‌های هوازی و یوگا وبسیاری از موارد دیگر در همین زمینه است.

 از قابلیت‌های دیگه وبسایت Calm می‌توان به دسترسی به آرشیو کامل از موزیک‌های آرمش بحش، دوره‌های روانشاناسی برای آرامش بیشتر اشاره کرد.

اگر شما هم نیاز دارید تا در طول روز ذهنتان را آرام کنید و بر روی قدرت ذهن خود بیشتر مانور بدید. این سایت با تمرین‌ها و دوره‌های آموشی خود به شما کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشید.

 

۴- Canva

معرفی وبسایت های ناشناخته و کاربردی

 

وبسایت Canva از معروف ترین و پرطرفدار ترین سایت‌های دنیا در زمینه طراحی گرافیک و طراحی ویدیو است.

در Canva هزاران طرح مناسب برای تولید رزومه، ساخت پست و استوری در اینستاگرام، طراحی پوستر و… وجود دارد.

این وبسایت چیزی هستش که تمام گراقیست‌ها و عکاس‌ها و تولید کننده‌های محتوا به آن نیاز دارن. Canva کلی عکس و والپیپر و قالب‌های آماده در آرشیو خود دارد.

جدا از آن دسترسی به دوره‌های آموزشی گرافیک، عکاسی، دیجیتال مارکتینگ و … دارد که شما را از هر سایت دیگر بی‌نیاز می‌کند.

در Canva شما می‌توانید تمام قالب‌ها را برای خودتان شخصی سازی کنید و در کار‌های طراحی خود از آن استفاده کنید.

 

۵- Readly

 

وبسایت Readly قدیمی ترین سایت در زمینه مجلات آنلاین است.

این وبسایت آرشیو کاملی از تمام مجلات با موضوع‌های مختف و متنوع دارد. از دسته بندی گیم، ورزش، اخبار سلبریتی‌ها گرفته تا مجلاتی با موضوع آشپزی و خودرو یا حتی مد و رایانه را در آرشیو خود جای داده است.

از دیگر قابلیت‌های دیگر Readly می‌توان به بخش روزنامه‌های آنلاین اشاره کرد. این بخش در صورتی که شما به زبان انگلیسی مسلط باشید برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

البته این نکته قابل ذکر است که مجلات و روزنامه‌ها در این وبسایت ققط به زبان انگلیسی نیستند، و بسیاری از زبان‌های مطرح دنیا مثل اسپانیایی، فرانسوی و حتی عربی در این سایت مجله و روزنامه دارند.

 

برای خرید اشتراک پریمیوم تمامی وبسایت‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم می‌توانید به صفحه اصلی وبسایت کراکن شاپ مراجعه کنید.

 

 

 

توسط
تومان