برترین گوشی‌های موبایل تا ۱۰ میلیون

گوشی‌های موبایل

 

اگر به‌دنبال خرید گوشی‌های موبایل با قیمت حداکثر ۱۰ میلیون تومان هستید، این راهنمای خرید به‌ شما کمک می‌کند تا با بهترین مدل‌های بازار آشنا شوید. در حال حاضر با توجه به تعداد بسیار زیاد برندها و مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند، به خصوص در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی، دست کاربران حسابی باز است و آن‌ها می‌توانند در هر رده‌ی قیمتی گزینه‌های خرید زیادی را مد نظر خود قرار دهند. افرادی که متقاضی خرید گوشی‌ هوشمند تا ۱۰ میلیون تومان هستند، دوربین باکیفیت و عمر باتری و کاربری آسان برایشان اهمیت بیشتری دارد و شاید نیازی به امکانات بیش از این نداشته باشند.College Rugby Jersey ASU Jerseys brock purdy jersey oregon football jerseys pepe jeans outlet College Rugby Jersey claudie pierlot outlet vanhunks kayak deuce vaughn jersey inflatable kayak custom dallas stars jersey sac eastpak oregon football jerseys college football jerseys two people fishing kayak 

 

نوکیا C30

گوشی‌های موبایل

 

گوشی نوکیا C30 با تراشه ۲۸ نانومتری یونیساک مدل SC9863A در کنار ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، به درد کارهای معمولی روزمره مانند زنگ و پیام، وب‌گردی یا تماشای فیلم فیلم و عکس می‌خورد و بیشتر از این نمی‌توان از آن انتظار داشت اما با وجود این، رابط کاربری اندروید خالص موجود روی آن، کارکرد بدون باگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. صفحه‌نمایش نوکیا C30 از نوع IPS LCD بوده که وضوح HD و اندازه ۶٫۲۸ اینچی دارد که نمایشگری نسبتاً ساده است. یکی از نقاط قوت گوشی اقتصادی نوکیا، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آن به حساب می‌آید؛ حسگر اثر انگشت، درگاه کارت حافظه microSD و پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، از دیگر امکانات گوشی نوکیا C30 محسوب می‌شوند.

 

گلکسی A14

گوشی‌های موبایل

 

در A14 تراشه ۱۲ نانومتری Helio G80 در کنار ۴ گیگابایت رم، عملکرد خوبی را در وظایف مختلف از خود نشان می‌دهد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارای لنز واید و فوکوس خودکار بوده که با دو دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو، ماژول پشتی سه‌گانه‌ی دوربین‌های A14 را تشکیل می‌دهند؛ همچنین، دوربین سلفی از نوع واید و ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری مناسب ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز با شارژر نسبتاً سریع ۱۵ وات در حدود یک ساعت و نیم از صفر تا صد شارژ خواهد شد.

 

گلکسی A24

 

گوشی‌های موبایل

 

گلکسی A24 سامسونگ دارای صفحه‌نمایش اولد بوده که تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی دارد و با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰، به خوبی ارزش خرید بالای خود را به ما نشان می‌دهد. بدنه و پشت گوشی از جنس پلاستیک بوده و وزن آن نیز ۱۹۵ گرم است و چون یکی از گوشی‌های تازه‌نفس سامسونگ به شمار می‌رود، از اندروید ۱۳ و رابط کاری ONE UI 5.1 بهره می‌برد. دوربین اصلی دارای لنز ۵۰ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن دو لنز ۵ و ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری اولتراواید و ماکرو قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و با قابلیت فیلمبرداری فول اچ‌دی است. تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Helio G99 که از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد به‌خوبی می‌تواند بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌ها را با کیفیت قابل‌قبولی اجرا کند. این تراشه انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی کرده اما برای تهیه آداپتور بسیار سریع باید هزینه جداگانه‌ای بپردازید. گلکسی A24 از بهترین گوشی‌های موبایل در این رنج قیمت به حساب میرود.

 

موتورولا Moto G72

گوشی‌های موبایل

 

موتورولا Moto G72 امکانات بسیار خوبی در تمام بخش‌ها دارد و اگر برند برایتان مهم نیست و فقط به ویژگی‌های گوشی توجه می‌کنید، حساب ویژه‌ای روی G72 باز کنید. صفحه نمایش اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی، تمام چیزی است که در این قیمت برای بازی کردن یا فیلم دیدن به آن نیاز دارید. وزن گوشی به‌طور عجیبی سبک و برابر ۱۶۶ گرم است که برای گوشی با نمایشگر ۶٫۶ اینچی عدد بسیار خوبی به‌حساب می‌آید. وزن سبک گوشی باعث نشده تا ظرفیت باتری آن کاهش محسوسی داشته باشد و در همان عدد مناسب ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت باقی مانده است. همچنین در جعبه دستگاه آداپتور پرسرعت ۳۳ واتی نیز وجود دارد؛ تراشه دستگاه هم همان مدیاتک Helio G99 بوده که در A24 نیز به‌کار رفته و در کنار ۶ الی ۸ گیگابایت رم قابلیت پردازشی خوبی دارد. دوربین اصلی شامل سنسور واید ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری اولتراواید و ماکرو می‌شود که با استفاده از قابلیت HDR عکس‌های خوبی در محیط‌های مختلف ثبت می‌کند. دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل با قابلیت ثبت تصاویر واید بوده است. قطعا از بهترین گوشی‌های موبایل در این رنج می‌توانیم MOTO G72 اشاره کنیم.

 

ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی

گوشی‌های موبایل

 

اولین چیزی که هنگام در دست گرفتن ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی احساس می‌کنید، کیفیت ساخت نسبتاً بالای آن است. پنل پشتی شیشه‌ای، فریم پلاستیکی و پوشش گوریلا گلس ۵ در جلوی دستگاه، به‌هیچ‌وجه حس گوشی ارزان‌قیمت را به شما القا نمی‌کند. صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10 پلاس نیز از دیگر نقاط قوت نوت ۱۲ پرو محسوب می‌شوند. تراشه ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۳۲G در کنار ۶ الی ۸ گیگابایت رم، سرعت نسبتاً خوبی در اجرای برنامه‌ها دارد که اگر کمبودی هم باشد، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی نوت ۱۲ پرو آن را جبران می‌کند و عملکرد گوشی از روان بودن خارج نمی‌شود. نسخه موجود در بازار ایران دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در کنار ۸ گیگابایت رم است. دوربین‌های پشتی شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دو لنز اولترا واید و ماکرو می‌شود. شیائومی همیشه از اعداد و ارقام زیادی برای نام گذاری محصولات خود استفاده می‌کند و شاید دوربین اصلی هم نتواند ۱۰۸ مگاپیکسل واقعی را به رخ کاربران بکشد اما در نور کافی می‌تواند عکس‌های زیبایی ثبت کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر درون جعبه ۶۷ واتی باعث شده تا ردمی نوت ۱۲ پرو بالاترین سرعت شارژ را در لیست گوشی‌های موبایل ما داشته باشد.

 

برای دسترسی به دیگر مطالب وبلاگ می‌توانید از این بخش اقدام کنید.

 

 

توسط
تومان