معرفی سایت‌های کاربردی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

 

حضور هوش مصنوعی در زندگی روزمره‌ی انسان از آن دغدغه‌هایی است که در چند وقت اخیر، به یکی از داغ‌ترین‌ترین موضوع‌ها در گفتگوها و سرچ‌های آنلاین تبدیل شده است. در دسترس قرار گرفتن برنامه‌ها و یا وب‌سایت‌هایی مانند Chat GPT، عموم مردم را با AI آشناتر کرد و این دغدغه را برای بسیاری از افراد به‌وجود آورد که چطور می‌تواند از یک اپلیکیشن یا سایت هوش مصنوعی، برای تسریع کارهای روزمره کمک گرفت. برخی از این وب سایت‌ها به صورت رایگان در دسترس عموم هستند و برخی از آنها را باید اشتراک تهیه فرمایید. همچنین در این مقاله سایت‌های هوش مصنوعی ترکیبی از وب سایت‌های تولید محتوای متنی، تصویری، ویدیویی، صوتی و … قرار دادیم.sac petite mendigote NFL College Jerseys jordan proto max 720 custom maple leafs jersey casquette femme von dutch stetson casquettes LSU Football Jersey jock strap jordan proto max 720 castelli gabba College Football Jerseys erlich bademode jock strap decathlon bmx penn state jersey 

 

Copy.ai

 

Copy.ai در واقع پلتفرمی است که به کاربران این امکان را می دهد تا از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد خودکار محتوای متنی استفاده کنند. یک وب سایت حرفه‌ای برای تولید محتوای متنی یعنی copy.ai این وب سایت به شما این قدرت را می‌دهد که موضوع را تعیین کنید و با توجه به موضوع تعیین شده و کلمه کیلدی مطرح شده وب سایت یکی محتوای متنی یونیک و دست اول تولید کند. برای استفاده از این وب سایت در ۵ روز اول آزاد هستید اما بعد از آن باید اشتراک تهیه فرمایید. از Copy.ai می توان برای کارهای مختلفی مانند نوشتن پست های وبلاگ، ایجاد توضیحات محصول و حتی تولید کد استفاده کرد. علاوه بر این، این پلتفرم مدل هایی از پیش درست شده داردو همچنین برای افرادی که متخصص SEO هستند نیز بسیار مناسب است.

 

Verloop.io

 

این ابزار یک پلتفرم فروش و بازاریابی است که از چت‌های خودکار برای تقویت تولید سرنخ‌ها، تبدیل‌ها و مدیریت پشتیبانی مشتری استفاده می‌کند. این ابزار با استفاده از یک بات ۲۴ ساعته که در اختیار مشتری قرار دارد، می‌تواند خدمات بسیار سریعی را برای رسیدگی به مسائل رایج مربوط به پیگیری خرید، ارائه دهد و زمان چرخه‌های فروش را کوتاه‌تر کند.

 

You.com

 

خیلی افراد این موتور جست و جو را با گوگل مقایسه کرده اند اما تفاوت‌های عمده‌ای میان آنها وجود دارد. یک موتور جست‌وجوی قوی مبتنی بر هوش مصنوعی که بر اساس حریم خصوصی کاربر پیش می‌رود. این موتور جست و جو پس از مدتی اطلاعاتی از شما به دست می‌آورد که نتایج جست و جو بر اساس شخصیت شما و سرچ های قدیمی خواهد بود. در واقع you.com فقط یک موتور جست و جو است که محتوایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که آن را جست و جو کرده باشد و با توجه به اطلاعات قبلی این اطلاعات را استخراج می‌کند. اما گوگل بدون در نظر گرفتن این موضوع با توجه به عملیات بهینه سازی سایت‌ها و SEO این کار را انجام می‌دهد. وب سایت YOU.COM یکی از بهترین وب سایت‌های هوش مصنوعی به شمار می‌رود.

 

Unscreen

هوش مصنوعی

 

این سایت هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا به‌صورت خودکار، پس‌زمینه‌ی ویدئوهای خود را حذف کنید. اگر پیش از این تجربه‌ی حذف پس‌زمینه‌ی ویدئو را داشته باشید می‌دانید که این کار مستلزم چه دقت بالایی است. اما این ابزار به صورت خودکار ویدئو را تحلیل می‌کند و می‌تواند کوچکترین جزئیات را نیز تشخیص بدهد. استفاده از این برنامه هم با رعایت یک‌سری محدودیت‌ها (مثل خروجی گرفتن به صورت فایل gif و به مدت ۵ ثانیه) رایگان است اما اگر به نتایج با کیفیت‌تر و حذف لوگو احتیاج داشته باشید، لازم است هزینه‌ی آن را که از ۴.۹۹ دلار در دقیقه شروع می‌شود، بپردازید.

 

Fotor

هوش مصنوعی

 

Fotor یک وب سایت هوش مصنوعی مخصوص ویرایش عکس و طراحی گرافیک است. این وب سایت ابزارهای متفاوتی را برای بهبود و ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از Fotor می‌توانید کنتراست، رنگ و روشنایی تصاویر را تغییر دهید همچنین ورژن اندروید و IOS آن برای استفاده وجود دارد. این وب سایت شرایطی عالی را با استفاده از AI برای طراحی تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

Chatfuel

هوش مصنوعی

 

این سایت هوش مصنوعی به مدیران شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا به کمک یک ربات هوشمند، پیام‌های فیسبوک خود را به‌صورت خودکار تنظیم کنند. به‌این‌ترتیب کاربران این پلتفرم می‌توانند بدون هیچ‌گونه دانش یا تجربه‌ای در زمینه‌ی کدنویسی، جستجوها را خودکار کنند و در هر زمان که بخواهند با مشتریان احتمالی خود تعامل داشته باشند. در نتیجه علاوه بر اینکه می‌توانند به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهند، میزان فروش خود را نیز افزایش می‌دهند.

 

Article Forge

هوش مصنوعی

 

اگر نویسنده هستید و لازم است مقالاتی با تعداد کلمات بالا (بیشتر از ۱۵۰۰ کلمه) بنویسید، این ابزار آماده‌ی امداد ‌رسانی به شماست! یک ابزار AI بسیار ساده که برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه، تنها به ۶۰ ثانیه زمان احتیاج داد! تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که کلمات کلیدی مد نظرتان را بنویسید و منتظر بمانید تا در کمتر از ۱ دقیقه، مقاله یا پست وبلاگی خود را تحویل بگیرید. اگر باور نمی‌کنید همین الان به این سایت هوش مصنوعی سر بزنید و از مهلت ۵ روز استفاده‌ی رایگان خود استفاده کنید!

 

برای به دیگر مطالب وبلاگ می‌توانید از این بخش اقدام کنید.

 

 

 

توسط
تومان