معرفی برترین سرویس‌های استریم

سرویس‌های استریم

 

امروزه در دنیا سرویس‌های استریم از محبوبیت بسیار بالایی به دلیل رفع محدودیت‌ها برای کاربران برخوردار هستند. شرکت‌های زیادی روزانه بر روی معرفی سرویس‌های استریم مختلف کار می‌کنند اما در این بین در هر زمینه یکسری از کمپانی‌های معروف موفق شدند تا در بین مردم به‌صورت کامل خودشان را جا بندازند و در این مقاله سعی داریم تا برترین سرویس‌های استریم در هر زمینه را به‌شما معرفی کنیم.OSU Jerseys custom stitched nfl jersey best human hair wigs for black females fsu football jersey custom maple leafs jersey custom youth hockey jerseys custom maple leafs jersey blow up two person kayak two people fishing kayak inflatable kayak erlich bademode sit top kayak borsa prima classe castelli gabba sit top kayak 

 

Spotify

 

اشتراک Spotify از محبوب ترین سرویس‌های استریم موزیک در جهان است که با تهیه این اشتراک شما می‌توانید به تمامی قابلیت‌های این سرویس دسترسی داشته باشید و موزیک در جهان بدون هیچ محدودیتی در اختیار شما قرار می‌گیرد، جدا از آن می‌توانید به آرشیو کامل از تمام هنرمندان دسترسی پیدا کنید، همچنین می‌توانید پلی لیست‌های مورد علاقه خودتان را درست کنید و یا هر موزیکی را که خواستید با بهترین کیفیت دانلود کنید و از اسپاتیفای به‌صورت آفلاین استفاده کنید، همچنین اسپاتیفای با قابلیت ربات هوش مصنوعی خود با توجه به موزیک‌های که قبلا گوش داده‌اید روزانه به شما پلی لیست معرفی می‌کند و علاوه بر موزیک شما می‌توانید به هزاران پادکست مطرح ایرانی و یا خارجی هم دسترسی داشته باشید.

 

خرید اکانت Spotify از کراکن شاپ

 

YouTube Premium

 

سرویس YouTube امروزه جزو پر استفاده ترین سرویس‌های اینترنتی در جهان است و شما می‌توانید راجب به هر موضوعی که می‌خواهید فقط با یک سرچ ساده هزاران ویدیو ببینید، اما این سرویس در حالت عادی یکسری از محدودیت‌ها را برای کاربران خود دارد که با تهیه اشتراک پریمیوم دیگر تمامی این محدودیت‌ها از بین می‌رود؛ که مهم ترین آن حذف تبلیغات در حین پخش ویدیو است؛ همچنین شما می‌توانید ویدیو‌های مدنظرتان را دانلود کنید و آن‌ها بدون دسترسی به اینترنت ببینید، در کنار تهیه اشتراک یوتیوب پریمیوم، سرویس YouTube Music هم به صورت رایگان در دسترس شما قرار میگیرد که یکی از برترین سرویس‌های پخش موزیک در دنیا است و امکاناتی مثل اسپاتیفای را در اختیار کراربران قرار می‌دهد.

خرید اکانت YouTube Premium از کراکن شاپ

 

Netflix

 

بسیاری نتفلیکس را مترادف استریم فیلم‌ها و سریال‌ها می‌دانند و اگر چه این موضوع دیگر حقیقت ندارد اما با این همه از ارزش آن کم نمی‌کند. نتفلیکس کار خود را از سال ۱۹۹۷ و با فعالیت‌های متفاوت آغاز کرد اما حالا و در سال ۲۰۲۲ دارای بیش از ۲۲۲ میلیون مشترک بوده که تنها ۷۳٫۳ میلیون آن در آمریکا هستند و کاربران پرتعدادی در سراسر جهان دارد. نتفلیکس به غیر از تولیدات خود، تولیدات شبکه‌های دیگر را نیز به صورت دوره‌ای پخش می‌کند و یکی از مشخصه‌های محبوب آن، پخش تمامی قسمت‌های یک فصل از سریال به صورت همزمان است.

 

خرید اکانت نتفلیکس از کراکن شاپ

 

Skillshare

سرویس‌های استریم

 

اسکیل شیر یکی از بزرگ ترین سایت‌های آموزشی در دنیا می‌باشد. که در زمینه  برگذاری دور‌های آموزشی مختلف برای مثال آموزش کامل نرم افزارهای ادوبی (فتوشاپ،پریمیر،ایلوستریتور،لایت روم،افکتر افکت و…) و در قسمت های دیگر دسته بندی کامپیوتر میتوان به آموزش کامل مباحث شبکه(network+,ccna,msca و…) و در مباحث امنیت دوره های هک و تست نفوذ مثل CEH اشاره کرد. در بهترین سطح قرار دارد و کارایی مشابه به سرویس‌های سایت Lynda  و udemy   دارد. دوره‌ها در سایت skillshare   در قالب آموزش ویدئویی است که داراری بروز ترین و متنوع ترین آموزش‌های موجود در دنیا است و شما با داشتن اکانت پریمیوم این سرویس قابلیت دسترسی به تمامی ویدئوی‌های آموزشی با توجه به نیاز خود را خواهید داشت.

 

خرید اکانت اسکیل شیر از کراکن شاپ

 

برای به دیگر مطالب وبلاگ می‌توانید از این بخش اقدام کنید.

 

 

توسط
تومان