برترین بازی‌های شبیه ساز

بازی‌های شبیه ساز

بازی های شبیه ساز (Simulation) یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین عناوین بین ژانرهای مختلف محسوب می‌شوند و یک سرگرمی عالی برای دور شدن از مسائل روزمره به حساب می‌آیند. ویژگی‌های اصلی این بازی‌ها شامل واقع‌گرایی بالا، امکان شخصی‌سازی و طراحی، محیط‌های باز و گسترده با فیزیک و شبیه‌سازی واقعی و معمولاً هدف مشخصی که بازیکنان باید به آن برسند. بازی های شبیه سازی اندروید در انواع و اقسام متفاوتی در دسترس هستند و برخی از آن‌ها ویژگی‌هایی همچون کشاورزی، مدیریت شهربازی و برعهده گرفتن شغل رویایی افراد را شامل می‌شوند.

اولین بازی شبیه سازی که اغلب به عنوان پیشگام این ژانر شناخته می‌شود، “تنیس برای دو نفر” است که توسط فیزیکدان ویلیام هیگینبوهام در سال ۱۹۵۸ ساخته شد. از مثال‌های معروف و بهترین بازی های شبیه سازی می‌توان به بازی‌های مدیریتی مانند “SimCity” و “Cities: Skylines”، بازی‌های شبیه‌ساز پرواز مانند “Microsoft Flight Simulator” اشاره کرد.yeezy shoes under 1000 inflatable kayak sit top kayak blundstone uomo yeezy shoes under 1000 black stetson hat NCAA Jerseys castelli gabba sac petite mendigote asu football jersey blow up two person kayak claudie pierlot outlet custom dallas stars jersey ASU Jerseys NCAA Jerseys 

در این مقاله سعی داریم چندتا از برترین بازی‌های شبیه ساز را به شما معرفی کنیم.

 

The Sims 4

 

The Sims 4 آخرین قسمت از این سری بازی های شبیه سازی و یکی از بهترین بازی های شبیه سازی است. که توسط Maxis و Electronic Arts در سال ۲۰۱۴ منتشر شد؛ مکانیک های شبیه سازی بازی بیش از هر زمان دیگری اصلاح شده است و سیمز طیف وسیعی از احساسات، رفتارها و تعاملات را نشان می‌دهد. افزودن چند وظیفه‌ای به سیم‌ها اجازه می‌دهد تا چندین کار را به طور همزمان انجام دهند و به کارهای روزمره خود عمق دهند. هوش مصنوعی واقعی و پویایی های اجتماعی پیچیده یک تجربه گیم پلی پویا و در حال تحول ایجاد می‌کند و هر سیم کارت آرزوها، اهداف و روابط خود را دارد. بازی The Sims 4 همچنان با خلاقیت بی‌نظیر، گزینه‌های سفارشی‌سازی و گیم‌پلی شبیه‌سازی فراگیر، قلب بازیکنان را تسخیر می‌کند. این یک سندباکس مجازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا جهان‌های مجازی متنوع و پر جنب و جوش را بسازند و کاوش کنند و آن را به عنوانی محبوب تبدیل می‌کند که سال‌ها پس از انتشار، از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی یاد می شود.

 

Cities: Skylines

یکی دیگر از بازی‌های شبیه ساز مطرحح Cities است. این مجموعه که توسط Colossal Order توسعه و توسط Paradox Interactive منتشر شده است، به عنوان یک جانشین شایسته برای سری کلاسیک SimCity معرفی شد. بازی بازیکنان را در نقش شهردار شهر قرار می‌دهد و آنها را برای طراحی، ساخت و مدیریت یک کلان شهر پر رونق به چالش می‌کشد. از نظر بصری، Cities: Skylines با گرافیک‌های پر جنب و جوش و مناظر پیچیده شهری که با گسترش شهر زنده می‌شوند، از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر است. چرخه روز-شب و جلوه‌های آب و هوا به تجربه‌ی فراگیر می‌افزایند. این بازی همچنین دارای یک جامعه مودینگ اختصاصی است که محتوای زیادی را ارائه می‌کند که توسط کاربر تولید می‌شود و گزینه‌های سفارشی‌سازی و قابلیت بازی مجدد آن را بیشتر می‌کند. Cities: Skylines به عنوان یک بازی شبیه‌سازی شهرسازی درجه یک تجربه‌ای غنی و جذاب را برای بازیکنانی که از برنامه‌ریزی دقیق و طراحی شهری خلاقانه لذت می‌برند، این بازی فرصتی برای ساخت شهر رویایی شما و آزمایش مهارت‌هایتان به عنوان شهردار فراهم می‌کند.

 

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator یک بازی شبیه سازی پرواز نفس گیر و بسیار واقعی است که این ژانر را دوباره تعریف می‌کند. بازیکنان می‌توانند طیف وسیعی از هواپیماها، از هواپیماهای کوچک کوچک گرفته تا جت‌های جامبو را هدایت کنند و نمادهای دیدنی، شهرها و شگفتی‌های طبیعی جهان را با دقت شگفت‌آوری کشف کنند. سیستم‌های آب و هوای بی‌درنگ، از جمله داده‌های آب و هوای زنده، یک تجربه پروازی همیشه در حال تغییر و پویا را ارائه می‌دهند. چرخه روز و شب بازی و جلوه‌های نورپردازی واقعی به غوطه‌وری بازی اضافه می‌کنند. فضای داخلی کابین خلبان به طور صادقانه بازسازی شده است و به بازیکنان این امکان را می دهد که ابزارها و سیستم های پیچیده را درست مانند خلبانان واقعی کار کنند.

 

SnowRunner

بازی شبیه سازیSnowRunner که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، جذابیت اصلی بازی در تعهد آن به واقعیت است. یک بازی شبیه‌سازی آفرود هیجان‌انگیز است که بازیکنان را به برخی از سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین زمین‌های جهان می‌برد. نقشه‌های جهان باز SnowRunner گسترده و با جزئیات خیره‌کننده هستند و حسی از مقیاس و ماجراجویی را ارائه می‌دهند که به ندرت در این ژانر دیده می‌شود.  SnowRunner از بازیکنان می‌خواهد که با استفاده از وسایل نقلیه مختلف از کامیون‌های قدیمی گرفته تا غول‌های بزرگ خارج از جاده، به دقت در مناظر پر خطر، از جمله گل، برف، یخ و رودخانه‌های خروشان حرکت کنند. SnowRunner با محیط های خیره کننده، فیزیک واقع گرایانه و محتوای فراوان، ساعت‌های بی‌شماری از ماجراجویی هیجان انگیز خارج از جاده را ارائه می‌دهد.

 

Project Cars 2

بازی‌های شبیه ساز

بازی Project Cars 2 شبیه‌ساز به مراتب بهتری نسبت به بازی نخست است. فصل، آب و هوا و ارتفاع پیست مسابقه از سطح دریا همگی بر تجربه‌ی شما اثرگذار خواهند بود. علیرغم همه‌ی این‌ها سازندگان عنصر اصلی یعنی سرگرم کنندگی را فراموش نکرده‌اند. و بازی با دارا بودن بیش از ۱۸۰ ماشین حرفه‌ای، تجربه‌ای لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. این بازی رویای راننده‌ی حرفه‌ای شدن شما را تحقق خواهد بخشید. رتبه‌ی هفدهم بازی پراجکت کارز ۲ در فهرست ۲۰ بازی شبیه‌ساز برتر که باید تجربه کنید قابل توجه است.

 

شما کدام یکی از بازی‌های شبیه ساز معرفی شده را ترجیح می‌دهید؟

 

برای خواندن مطالب بیشتر به بخش بلاگ وب سایت مراجعه کنید.

 

توسط
تومان