تایید حضور جیسون‌ موموآ در F&F10

 

تایید حضور جیسون‌ موموآ در F&F10: حساب توئیتر مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین نهایتا حضور جیسون موموآ در فیلم Fast and Furious 10 شرکت یونیورسال پیکچرز را تأیید کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که حساب توئیتر The Fast Saga رسما تأیید کرد که جیسون موموآ در فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین ۱۰) شرکت یونیورسال پیکچرز حضور خواهد داشت. حساب توئیتر این مجموعه با انتشار یک تصویر جذاب با هشتگ F10 اظهار داشت: «خانواده‌ی سریع و خشمگین گسترش می‌یابد. به جیسون موموآ خوش‌آمد می‌گوییم». Fast 10 که پایانی بر قسمت‌های اصلی سری فیلم سریع و خشمگین است، در دو قسمت تقدیم بیننده‌ها خواهد شد و نخستین قسمت آن در سال ۲۰۲۳ میلادی از راه می‌رسد.

 

مجموعه فیلم‌های محبوب Fast and Furious سابقه‌ی افزودن مردان بسیار تنومند را به فهرست بازیگرانش دارد و این موضوع در مورد قسمت دهم فیلم سریع و خشمگین نیز صادق است. پس از اینکه دواین جانسون و جان سینا در فیلم‌های قبلی مجموعه به نقش‌آفرینی پرداختند، اکنون نوبت جیسون موموآ، ستاره‌ی فیلم Aquaman (آکوامن) و سریال Game of Thrones است تا در فیلم Fast 10 مقابل دام تورتو با بازی وین دیزل قرار بگیرد.

 

روز گذشته رسانه‌ی هالیوود ریپورتر گزارش داد که. جیسون موموآ مشغول انجام مذاکرات نهایی برای پیوستن به فیلم سریع و خشمگین ۱۰ است. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از داستان قسمت بعدی در دست نیست، اما این هنرپیشه‌ی ۴۲ ساله‌ی آمریکایی احتمالا نقش یکی از کاراکترهای شرور را ایفا خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که جیسون موموآ بتواند با سایفر با نقش‌آفرینی شارلیز ترون همکاری کند که در فیلم F9 (اف۹) با موفقیت فرار کرد.

جمع شدن خانواده…

وین دیزل در حال حرکت به سوی اتومبیل خود در مجموعه سریع و خشمگین


انتظار می‌رود که بسیاری از اعضای خانواده از جمله لتی با نقش‌آفرینی میشل رودریگز، رومن با بازی تایریس گیبسون، تج با هنرنمایی لوداکریس و هان با نقش‌آفرینی سانگ کانگ بازگردند و در فیلم Fast & Furious 10 به ایفای نقش بپردازند. هنوز کار دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام و هان نیز با یکدیگر تمام نشده است. زیرا تیتراژ پایانی فیلم F9 این دو را برای اولین‌بار پس از تلاش شاو برای قتل هان مقابل‌هم نشان می‌دهد.

 

لوک هابز یکی از کاراکترهایی است که حداقل در مقطع فعلی به فیلم Fast 10 باز نمی‌گردد. ظاهرا مشاجره‌ی دواین جانسون و وین دیزل درحال‌حاضر به پایان رسیده است. دواین جانسون در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی گفت که «ابدا» بار دیگر به این مجموعه بپیوندد. خصوصا که آخرین پست وین دیزل در شبکه‌های اجتماعی نیز اصلا به مذاق راک خوش نیامد. وین دیزل با انتشار پستی خطاب به دواین جانسون گفت که باید در فیلم Fast & Furious 10 حاضر شود و از این فرصت برای تعیین سرنوشت کاراکترش استفاده کند. با اینکه برای این کار احتمالا خیلی دیر شده است، اما طرفدارها می‌توانند انتظار داشته باشند که راک را دوباره در فیلم Hobbs & Shaw 2 (هابز و شاو ۲) ببینند.

 

جیسون موموآ در سال ۲۰۲۱ میلادی. در آثاری نظیر فیلم Zack Snyder’s Justice League (لیگ عدالت زک اسنایدر). فیلم Sweet Girl (دختر شیرین). فیلم Dune (تل‌ماسه) و فصل دوم سریال See (دیدن) نقش‌آفرینی کرد. او برای نقش آکوامن در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده). باز خواهد گشت که این در اواخر سال ۲۰۲۲ روی پرده‌ی سینما می‌رود. جیسون موموآ در آینده در فیلم فانتزی-کمدی Slumberland (اسلامبرلند). فیلم The Last Manhunt (آخرین شکار تبهکار) و فصل سوم سریال See دیده خواهد شد.

 

دواین جانسون سوار بر موتور در پوستر فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw


تاریخ اکران

فیلم Fast and Furious 10 به کارگردانی جاستین لین. برای اکران در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. قسمت دوم آن نیز در دست ساخت قرار دارد که پایانی بر داستان سری اصلی است. رسانه‌ی ورایتی قبلا گزارش داد که احتمالاً شاهد تولید اسپین‌آف‌هایی از کاراکتر سایفر در آینده‌ی نه‌چندان دور خواهیم بود. هنوز اطلاعات زیادی از این اسپین‌آف احتمالی در دست نیست. اما مجموعه‌ی سریع و خشمگین هیچ مشکلی با زیر ذره‌بین قرار گرفتن پیشینه‌ی داستانی کاراکترهایش ندارد و اسپین‌آف Hobbs & Shaw مصداق بارز این ادعا است.

 

مجموعه‌ی Fast and Furious راه زیادی را در طول این سال‌ها پیموده است. و کماکان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. این مجموعه‌ی پرطرفدار کار خود را با فیلم The Fast and the Furious در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. و پس از آن شاهد اکران ۸ فیلم دیگر از آن و یک اسپین‌آف با نام Hobbs and Shaw به کارگردانی دیوید لیچ بودیم. این اسپین‌آف ماجراهای لوک هابز و دکارد شاو را دنبال می‌کرد. که برای متوقف‌ کردن خلافکاری با نام بریکستون دست همکاری می‌دهند.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان