تخفیف بلک فرایدی کراکن شاپ

تخفیف بلک فرایدی

به آخرین جمعه ماه نوامبر و روز بعد از شکرگزاری، بلک فرایدی می‌گویند. روزی که تمام فروشگاه‌های دنیا از نیمه‌شب شروع به کار می‌کنند و محصولات خود را با تخفیف‌های زیادی به فروش می‌رسانند. از طرف دیگر مردم نیز جلوی مغازه‌ها صف می‌کشند و برای استفاده از تخفیف‌ها لحظه شماری می‌کنند. این حراج بزرگ درواقع شروع خرید سال نو به‌حساب می‌آید. تخفیف بلک فرایدی رفته رفته در دیگر کشور‌های دنیا نیز برای مردم جا افتاده است و چند سالی است که در ایران هم فروشگاه‌های محبوب چیزی به عنوان تخفیف بلک فرایدی را در برنامه کاری خود دارند؛ کراکن شاپ هم مثل سال‌های گذشته، امثال هم تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان عزیز خود در نظر گرفته است امثال هم تمامی محصولات کراکن شاپ شامل تخفیف‌های ویژه شده‌اند که در ادامه قصد داریم تا محصولات پرصرفداری را که برای تخفیف بلک فرایدی در نظر گرفتیم را به‌شما معرفی کنیم و توضیح مختصری راجب به هر کدام از محصولات را در اختیار شما قرار بدهیم.air max 270 women Ohio State Team Jersey custom nfl football jerseys custom youth hockey jerseys custom sublimated hockey jerseys bouncing putty egg Iowa State Football Uniforms casquette femme von dutch ASU Jerseys nike air max 90 futura johnny manziel jersey eastpak padded rucksack borsa prima classe custom youth hockey jerseys College Rugby Jersey 

 

ChatGPT

 

چت جی پی تی (ChatGPT) جدیدترین «مدل زبانی» (Language Model) مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط مجموعه OpenAI به حساب می‌آید. اگر شما طراح گرافیک هستید میتوانید برای ایده پردازی از چت جی پی تی استفاده کنید. اگر صاحب یک کسب و کار هستید میتوانید برای پیدا کردن و بررسی و تجزیه تحلیل رقبا از این اشتراک استفاده کنید. اگر برای تولید محتوا در پلتفرم های مختلف دنبال ایده میگردید و یا دنبال نیرو برای تحلیل سئو و یا امنیت وبسایت خود میگردید چت جی بی تی در کسری از ثانیه این اطلاعات را برای شما بررسی میکند. همچنین برای انجام انواع کار‌های ترجمه و اصلاح گرامری و یا حتی شاخه‌های برنامه نویسی می‌توانید از اشتراک ChatGPT استفاده کنید.

خرید اکانت ChatGPT از کراکن شاپ

 

Spotify

 

اشتراک Spotify از محبوب ترین سرویس‌های کراکن شاپ است که با تهیه این اشتراک شما می‌توانید به برترین سرویس استریم موزیک در جهان بدون هیچ محدودیتی دسترسی پیدا کنید و به آرشیو کامل از تمام هنرمندان دسترسی پیدا کنید، همچنین می‌توانید پلی لیست‌های مورد علاقه خودتان را درست کنید و یا هر موزیکی را که خواستید با بهترین کیفیت دانلود کنید و از اسپاتیفای به‌صورت آفلاین استفاده کنید، همچنین اسپاتیفای با قابلیت ربات هوش مصنوعی خود با توجه به موزیک‌های که قبلا گوش داده‌اید روزانه به شما پلی لیست معرفی می‌کند و علاوه بر موزیک شما می‌توانید به هزاران پادکست مطرح ایرانی و یا خارجی هم دسترسی داشته باشید.

خرید اکانت Spotify از کراکن شاپ

 

YouTube Premium

 

سرویس YouTube امروزه جزو پر استفاده ترین سرویس‌های اینترنتی در جهان است و شما می‌توانید راجب به هر موضوعی که می‌خواهید فقط با یک سرچ ساده هزاران ویدیو ببینید، اما این سرویس در حالت عادی یکسری از محدودیت‌ها را برای کاربران خود دارد که با تهیه اشتراک پریمیوم دیگر تمامی این محدودیت‌ها از بین می‌رود؛ که مهم ترین آن حذف تبلیغات در حین پخش ویدیو است؛ همچنین شما می‌توانید ویدیو‌های مدنظرتان را دانلود کنید و آن‌ها بدون دسترسی به اینترنت ببینید، در کنار تهیه اشتراک یوتیوب پریمیوم، سرویس YouTube Music هم به صورت رایگان در دسترس شما قرار میگیرد که یکی از برترین سرویس‌های پخش موزیک در دنیا است و امکاناتی مثل اسپاتیفای را در اختیار کراربران قرار می‌دهد.

خرید اکانت YouTube Premium از کراکن شاپ

 

Apple Music

 

سرویس Apple Music از سر سخت ترین رقبای حال حاضر اسپاتیفای در دنیا است که از لحاظ آرشیو هیچ چیز از اسپاتیفای کم ندارد و کسانی که از دیوایس‌های اپل استفاده می‌کنند بخاطر سینک بودن بیشتر اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای معمولا این سرویس را ترجیح می‌دهند، هرچند که اگر سیستم عامل موبایل شما اندروید هم باشد باز هم می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از اپل موزیک استفاده کنید، یکی از مهم ترین برتری‌های اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای فیلتر نبودن این سرویس است، با اشتراک اپل موزیک هم شما هیچ تبلیغ آزار دهنده‌ای در حین پخش موزیک ندارید و می‌توانید موزیک‌های خود را دانلود کنید، یکی دیگر از برتری‌های اپل موزیک نسبت به سایر سرویس‌های پخش موزیک دسترسی به محبوب ترین ایستگاه‌های رادیویی آمریکا و جهان است.

خرید اکانت Apple Music از کراکن شاپ

 

SoundCloud Premium

 

سرویس SoundCloud را تمام علاقه مندان به دنیای موزیک می‌شناسند؛ این سرویس در بین تمامی رقبای خود کامل ترین آرشیو موزیک‌های ایرانی را دارد و شاید رابط کاربری به‌روز مثل اسپاتیفای را نداشته باشد اما شما می‌توانید در ساندکلود موزیک‌های را داشته باشید که در هیچ سرویس دیگری وجود ندارد، حذف تبلیغات، ساخت پلی لیست و امکان دانلود موزیک‌ها مثل هر سرویس استریم موزیک دیگری در ساندکلود نیز وجود دارد.

 

به‌خاطر داشته باشید که با فالوو کردن پیج اینستاگرام کراکن شاپ و عضویت داخل کانال تلگرامی کراکن شاپ می‌توانید از تخفیف‌های روزانه فروشگاه ما استفاده کنید و یا سفارش خودتان را علاوه بر سایت، از طریق تلگرام یا اینستاگرام ما ثبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

توسط
تومان