حضور فلورنس پیو در سریال‌جدید نتفلیکس

Flo

حضور فلورنس پیو در سریال‌جدید نتفلیکس: فلورنس پیو قرار است در سریال جدید و محدود شبکه نتفلیکس که East of Eden نام دارد، به ایفای نقش بپردازد.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فلورنس پیو قرار است در یک سریال به ایفای نقش بپردازد. فلورنس پیو، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Little Women پس از توافق با نتفلیکس قرار است در سریال East of Eden به ایفای نقش بپردازد. سریال شرق بهشت اقتباسی جدید از رمانی به همین نام اثر جان استاین‌بک است که پیو قرار است علاوه‌بر بازی، به‌عنوان تهیه‌کننده نیز حضور داشته باشد.

 

زویی کازان که بیشتر به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شود و سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wildlife را در کارنامه خود داشته، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال East of Eden را بر عهده دارد. پیش از این فیلم East of Eden به کارگردانی الیا کازان، پدر بزرگ زویی کازان در سال ۱۹۵۵ تولید و اکران شده بود که جیمز دین در این فیلم نقش‌آفرینی کرده است. سریال شرق بهشت قرار است اقتباسی مدرن از داستان اصلی باشد که اتفاقات آن در اطراف دره سالیناس در کالیفرنیا جریان دارد.

 

فلورنس پیو در نقش لیب رایت در فیلم The Wonder نتفلیکس


سریال East of Eden داستان چند نسل از خانواده تراسک و دو پسر را دنبال می‌کند که در حال رقابت برای جلب توجه پدر کشاورزشان هستند. پیو نقش کتی ایمز، شخصیت ضد قهرمان کتاب را قرار است بازی کند که یک همسر بی‌ثبات و دارای مشکلات ذهنی و مادری سرد و بی‌رحم برای پسران است. کازان می‌گوید که دو سال گذشته مشغول نوشتن فیلمنامه سریال شرق بهشت بوده است و هدفش این است که کلیتی جامع از سه نسل را به نمایش در بیاورد.

 

فلورنس پیو طی این سال‌ها برای بازی در آثاری چون فیلم Lady Macbeth، سریال The Little Drummer Girl، فیلم Fighting with My Family، فیلم Midsommar و فیلم زنان کوچک شناخته شده و اخیرا نقش یلنا بلووا را در فیلم Black Widow و سپس سریال Hawkeye بازی کرده است.

 

همچنین پیو اخیرا در فیلم Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد، فیلم The Wonder به کارگردانی سباستین للیو، انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish و فیلم A Good Person به کارگردانی زک برف بازی کرده است. فلورنس پیو اخیرا در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان جلوی دوربین رفته است و به‌زودی در فیلم Dune: Part 2 به کارگردانی دنی ویلنوو جلوی دوربین خواهد رفت. پیو برای بازی در فیلم The Maid و فیلم Dolly نیز قرارداد همکاری امضا کرده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان