رکوردشکنی سریال Stranger Things در نتفلیکس

stranger things season 4

 

رکوردشکنی سریال Stranger Things در نتفلیکس: نتفلیکس اعلام کرد که فصل چهارم سریال Stranger Things رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه سریال‌های انگلیسی زبان این شبکه را شکسته است.

 

بخش اول فصل چهارم سریال Stranger Things که شامل ۷ قسمت اول می‌شود، روز جمعه هفته گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد که با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Stranger Things 4 با رکوردشکنی کار خود را آغاز کرده است. نتفلیکس اعلام کرد که در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۷ می (۴ تا ۶ خرداد) کاربران این سرویس استریم فصل چهارم سریال Stranger Things را بیش از ۲۸۶/۷۹ میلیون ساعت تماشا کرده‌اند تا رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال انگلیسی زبان این شبکه را بشکند.

 

پیش از این فصل دوم Bridgerton با ۱۹۳ میلیون ساعت تماشا رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال انگلیسی زبان را در اختیار داشت. سریال Bridgerton همچنان پر بیننده‌ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس است که در ۲۸ روز اول پخش بیش از ۶۵۶/۲۶ میلیون ساعت تماشا شده بود. اما سریال Stranger Things 4 تنها در ۳ روز توانسته ۴۴ درصد این میزان تماشا را طی کند و به‌نظر می‌رسد که بتواند درنهایت رکورد کلی را بشکند. همچنین این سریال در ۸۳ کشور رتبه اول پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس را در اختیار دارد که این یک رکورد تازه دیگر است.

 

فصل چهارم سریال Stranger Things


سه فصل اول سریال Stranger Things نیز در بین ۱۰ سریال پر بیننده نتفلیکس در هفته گذشته قرار گرفته‌اند. سریال Squid Game همچنان با ۱/۶۵ میلیارد ساعت تماشا پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس در ماه اول پخش است و در رتبه دوم فصل پنجم سریال Money Heist با بیش از ۷۹۳/۲۳ میلیون ساعت تماشا قرار دارد. همچنین دو قسمت پایانی فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در قالب بخش دوم در تاریخ ۱ ژوئیه (۱۰ تیر) از شبکه نتفلیکس پخش شوند.

 

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت سریال Stranger Things 4 نیز بر عهده برادران دافر بوده است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس

برای خرید اشتراک پریمیوم NETFLIX به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان