طولانی ترین اپیزود سریال های MCU

 

طبق اطلاعات فاش شده از مدت زمان قسمت پایانی سریال Hawkeye، این قسمت احتمالا به طولانی ترین اپیزود سریال های MCU تبدیل خواهد شد.

هفته گذشته قسمت پنجم سریال Hawkeye با رونمایی از مهم‌ترین غافلگیری سریال پخش شد و حالا تنها یک قسمت از سریال هاکای باقی‌مانده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان قسمت پایانی این سریال فاش شده است. یک کاربر توییتر با نام Amit Chaudhari که مدت زمان قسمت‌های قبلی هاکای را نیز درست فاش کرده بود. ادعا کرد که مدت زمان اپیزود ششم سریال Hawkeye قرار است ۵۹ دقیقه باشد.

 

 

اگر این مدت زمان درست باشد. قسمت پایانی سریال Hawkeye به طولانی‌ترین اپیزود یک سریال دنیای سینمایی مارول برای شبکه دیزنی پلاس تبدیل خواهد شد. البته این مدت زمان با احتساب تیتراژ آغازین و پایانی سریال هاکای است. پیش از این قسمت پنجم سریال The Falcon and The Winter Soldier با نام Truth با مدت زمان ۵۷ دقیقه طولانی‌ترین قسمت یک سریال دنیای سینمایی مارول بود که البته با حذف زمان تیتراژ آغازین و پایانی، این مدت زمان تا حدود ۵۲ دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

جرمی رنر، هیلی استاینفلد، فلورنس پیو، ورا فارمیگا، تونی دالتون، فرا فی، آلاکوآ کاکس، وینسنت دن آفریو، زان مک‌کلارنون، لیندا کاردلیانی، آوا روسو، بن ساکاموتو و کید وودوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.

قسمت ششم و پایانی سریال Hawkeye روز چهارشنبه هفته آینده از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. سریال هاکای هنوز برای فصل دوم تمدید نشده است.

 

تماشای سریال جذاب Hawkeye در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

کلیدواژه : Disney PlusHawkeyeMCUسریال
توسط
تومان