تایید‌ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4


تایید‌ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4: یونیورسال پیکچرز و دریم‌ورکس انیمیشن ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4 را رسما تایید و اعلام کردند. همچنین تاریخ اکران این انیمیشن اعلام شده است.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمیشن Kung Fu Panda 4 رسما تایید و اعلام شده است. یونیورسال و دریم‌ورکس انیمیشن رسما ساخت قسمت چهارم انیمیشن پاندا کونگفو کار را تایید کردند که این انیمیشن قرار است در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. انیمیشن Kung Fu Panda در سال ۲۰۰۸ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۳۱/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند و همچنین این انیمیشن توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شود.

 

Kung fu panda


در ادامه انیمیشن Kung Fu Panda 2 در سال ۲۰۱۱ روی پرده رفت و این انیمیشن بیش از ۶۶۵.۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرد تا در سال ۲۰۱۶ شاهد اکران انیمیشن Kung Fu Panda 3 باشیم که این انیمیشن به فروش بیش از ۵۲۱/۱ میلیون دلار دست پیدا کرد. در مجموعه انیمیشه پاندا کونگفو کار شاهد حضور بازیگران سرشناسی مثل جک بلک، آنجلینا جولی، داستین هافمن، سث روگن و جکی چان هستیم، اما در حال حاضر بازگشت هیچ بازیگری در انیمیشن Kung Fu Panda 4 تایید نشده است.

 

همچنین سه سریال انیمیشنی از مجموعه Kung Fu Panda به‌همراه انیمیشن Kung Fu Panda Holiday تولید و پخش شده است. در حال حاضر کارگردان یا نویسنده انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص نشده است، اما این جدیدترین دنباله‌ای است که دریم‌ورکس انیمیشن تحت همکاری با یونیورسال پیکچرز قرار است از انیمیشن‌های محبوب خود تولید کند.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان