فیلم I Am Legend2 ساخته میشود!

 

فیلم I Am Legend2 ساخته میشود!: برادران وارنر در حال ساخت فیلم I Am Legend 2 است که در آن ویل اسمیت باز خواهد گشت. همچنین مایکل بی جردن در این فیلم حضور خواهد داشت.

 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم I Am Legend در دست ساخت است. منابع نزدیک به هالیوودریپورتر تایید کردند که برادران وارنر به ساخت فیلم I Am Legend 2 چراغ سبز نشان داده است و ویل اسمیت برای بازی دوباره در نقش دکتر رابرت نویل در این فیلم باز خواهد گشت. همچنین مایکل بی جردن به اسمیت در این فیلم اضافه شده است و قرار است نقش‌آفرینی کند. علاوه‌براین، آکیوا گلدزمن، نویسنده قسمت اول فیلم من افسانه هستم، برای نوشتن فیلمنامه فیلم I Am Legend 2 بازگشته است.

 

مایکل بی جردن کارگردان فیلم Creed 3


فیلم I Am Legend در سال ۲۰۰۷ روی پرده‌های سینما رفت و پس از دریافت نقدهای مثبت، بیش از ۵۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. این فیلم براساس رمانی به‌نام من افسانه‌ام اثر ریچارد متیسون ساخته شده است. در ادامه اخبار ساخت دنباله فیلم من افسانه هستم از سال ۲۰۱۲ شنیده شد که برادران وارنر از برنامه خود برای ساخت این فیلم خبر داد، اما تا به امروز ساخت این فیلم فراتر از ایده نرفته است.

 

همچنین اسمیت و جردن به‌همراه گلدزمن به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم I Am Legend 2 حضور خواهند داشت. البته شاید طرفداران فیلم I Am Legend باتوجه‌به پایان قسمت اول و سرنوشت شخصیت ویل اسمیت تا حد زیادی از شنیدن ساخت دنباله این فیلم متعجب شده باشند، اما فیلم من افسانه هستم دارای یک پایان متفاوت نیز است که ظاهرا برادران وارنر تصمیم دارد تا این پایان را به‌عنوان پایانی اصلی به‌جای پایان نسخه اکران در نظر بگیرد.

 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم I Am Legend 2 در دسترس نیست و هنوز بازگشت یا عدم بازگشت فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول مشخص نشده است. اسمیت هم‌اکنون برای بازی در فیلم King Richard نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و در کمپین رقابتی آن حضور دارد. او اخیرا جایزه SAG Award را دریافت کرده است. جردن نیز در حال آمده شدن برای نقش‌آفرینی در فیلم Creed 3 است که وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

توسط
تومان