همکاری دوباره لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین‌اسکورسیزی


همکاری دوباره لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین‌اسکورسیزی: مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است در فیلم The Wager همکاری دوباره‌ای با شبکه اپل اورجینال فیلمز داشته باشند.

 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو قرار است در فیلم دیگری دوباره با یکدیگر همکاری کنند. به‌تازگی Apple Original Films حق تولید و پخش فیلمی براساس رمان جدید دیوید گرن، نویسنده رمان Killers of the Flower Moon به‌نام The Wager: A Tale of Shipwreck, Mutiny, and Murder را خریداری کرده است و مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دیکاپریو در این اقتباس حضور دارند.

 

اپل، اسکورسیزی، دیکاپریو و گرن پیش از این در فیلم Killers of the Flower Moon با یکدیگر همکاری کرده بودند. اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم The Wager را بر عهده دارد و دیکاپریو قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند و این دو همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه نقش خواهند داشت. اتفاقات رمان Wager در سال ۱۷۴۰ جریان دارد که یک قایق با ۳۰ مرد استخوانی وارد سواحل برزیل شدند.

 

لئوناردو دی کاپریو و لیلی گلداستون سر میز شام در فیلم Killers of the Flower Moon


افراد خدمه کشتی بریتانیایی بودند که در تعقیب یک کشتی اسپانیایی بوده‌اند و پس از سانحه‌ای در جزیره‌ای در منطقه پاتاگونیا در آمریکای جنوبی گرفتار شدند. داستان‌های آن‌ها در مورد زنده ماندن از دریاها و دیگر خطرات باعث شد تا از آن‌ها قهرمان ساخته شود. بااین‌حال، ۶ ماه بعد یک کشتی دیگر که حتی بیشتر از کشتی قبلی آسیب دیده بود، وارد سواحل شیلی شد، اما تنها دارای سه سرنشین بوده است. این ملوانان ادعا کردند که سایر افراد درواقع شورشی بوده‌اند.

 

درحالی‌که اتهاماتی دو گروه به یکدیگر نسبت دادند، دریاسالارای بریتانیایی یک دادگاه برای کشف حقیقت از آنچه که واقعا در جزیره اتفاق افتاده بود، برگزار کردند که برخی از رازهای یک کاپیتان و خدمه برای زنده ماندن در مبارزه با خطرناک‌ترین عناصر روی کره زمین تا طبیعت انسانی را برملا کرد. اسکورسیزی و دیکاپریو پیش از این در ۶ فیلم با یکدیگر همکاری کرده بودند و همکاری آن‌ها بیش از ۲۵ سال است که ادامه پیدا کرده است.

 

مارتین اسکورسیزی با لباس رسمی در کنار صندلی


دیکاپریو و اسکورسیزی پیش از این در آثاری چون فیلم Gangs of New York، فیلم The Aviator، فیلم The Departed، فیلم Shutter Island، فیلم The Wolf of Wall Street و فیلم Killers of the Flower Moon همکاری کرده‌اند و فیلم The Wager قرار است هفتمین همکاری مشترک آن‌ها باشد.

توسط
تومان