ویژگی‌های تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم

می‌توان گفت که تلگرام محبوب ترین سرویس پیام رسان در ایران است، حالا پس از گذشت چندین سال از معرفی این اپلیکیشن نسخه پرمیوم آن نیز برای کاربران این پیام رسان معرفی شده است. به فاصله کوتاهی پس از اینکه مدیرعامل تلگرام، «پاول دورف» از انتشار سرویس پرمیوم این پیام‌ رسان خبر داد، حالا در جدیدترین بروزرسانی، تلگرام از این سرویس رونمایی کرده است. تلگرام علاوه بر معرفی این سرویس، از قابلیت‌های جدیدی برای نسخه رایگان این پیام‌رسان هم رونمایی کرده و همچنین از رسیدن تعداد کاربران فعال ماهانه خود به۷۰۰ میلیون نفر خبر داده است.

هرچه واتساپ پیشرفت‌هایش را لاک‌پشتی ادامه می‌دهد، تلگرام با هر به‌روزرسانی دریایی از قابلیت‌های جدید را تقدیم کاربرانش می‌کند. این پیام‌رسان دوست‌داشتنی که در ایران فیلتر است، هنوز هم از ده‌ها میلیون ایرانی میزبانی می‌کند.air max 270 women Ohio State Team Jersey custom nfl football jerseys custom youth hockey jerseys custom sublimated hockey jerseys bouncing putty egg Iowa State Football Uniforms casquette femme von dutch ASU Jerseys nike air max 90 futura johnny manziel jersey eastpak padded rucksack borsa prima classe custom youth hockey jerseys College Rugby Jersey 

 

حذف تبلیغات

تلگرام پس از چندین سال تصمیم گرفت تا در کانال‌های عمومی و پرمخاطب خود تبلیغات را شروع کند که برای بسیاری از کاربران آزار دهنده بود حال با تهیه تلگرام پرمیوم تمامی این تبلیغات برای شما حذف می‌شود.

 

قابلیت استوری و اضافه کردن لینک به Bio

یکی از دلایل محبوبیت بالای اینستاگرام از زمانی شروع شد که این اپلیکیشن از قابلیت استوری گذاشتن برای اولین بار رونمایی کرد، حال این قابلیت برای کاربران نسخه پرمیوم تلگرام نیز فعال شده و شما می‌توانید به صورت روزانه استوری بزارید؛ همچنین تعداد کلمات که داخل Bio می‌توانید استفاده کنید بیشتر شده است و جدا از آن می‌توانید لینک مورد نظر خودتان را در این قسمت اضافه کنید.

 

سرویس تلگرام پریمیوم به کاربران امکان می‌دهد فایل‌هایی چهار گیگابایتی برای هم ارسال کنند، تلگرام همچنین گفته نسخه‌ی پرمیوم از سرعت دانلود بالاتری پشتیبانی می‌کند. هرچند که سرعت آپلود فایل‌های به شرایط اینترنت شما هم بستگی دارد.

 

رفع محدودیت در عضویت چنل‌ها

کاربران اشتراکی تلگرام می‌توانند در حداکثر ۱٬۰۰۰ کانال عضو شوند، درحالی‌که کاربران نسخه‌ی رایگان می‌توانند به عضویت حداکثر ۵۰۰ کانال دربیایند. کاربران همچنین می‌توانند ۲۰ فولدر چت تلگرام ایجاد کنند و در هر کدام از آن‌ها ۲۰۰ چت جای دهند. سرویس تلگرام پریمیوم استفاده‌ی هم‌زمان از چهار حساب کاربری، پین کردن حداکثر ۱۰ چت و ذخیره‌ی حداکثر ۱۰ مجموعه‌استیکر و ۴۰۰ گیف را ممکن می‌کند.

 

آیکون‌های اپ پریمیوم

 

کاربران سرویس پریمیوم همچنین به آیکون‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنند که در نسخه رایگان وجود ندارد، که امکان افزودن آن‌ها به هوم اسکرین وجود دارد. این آیکون‌ها شامل ستاره سرویس پریمیوم، آسمان شب و همچنین آیکون تلگرام با علامت توربو می‌شود.

 

تبدیل صوت به متن

در زمان‌هایی که در یک محیط شلوغ و پر سروصدا قرار دارید و یا درحال تماشای تلویزیون هستید، قابلیت تبدیل صوت به متن در نسخه پریمیوم تلگرام به کمک شما می‌آید. تلگرام مدت هاست که از پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند، اما در نسخه پولی آن، سطح بالاتری را تجربه خواهید کرد. این برنامه، گفتار شما را در لحظه تایپ کرده و در قالب یک پیام متنی به مخاطب ارسال می‌نماید.

 

عکس پروفایل متحرک

نسخه رایگان تلگرام این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از ویدئو برای پروفایل خود استفاده کنید. اما با این حال، تنها یک تصویر ثابت از ویدئو را به کاربران نشان می‌داد. اما با دانلود تلگرام پرمیوم شما می‌توانید تصویر پروفایل خود را به صورت متحرک و یا انیمیشن قرار دهید.

 

استیکر‌های سفارشی

در نسخه رایگان تلگرام، استیکرهای زیادی وجود دارد ولی با دانلود تلگرام پریمیوم، استیکرهای بیشتری با قابلیت سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این استیکرها از استیکرهای معمولی بزرگتر هستند و جلوه بهتری دارند، اگر از جمله افرادی هستید که از اپلیکیشن تلگرام برای بیزنس شخصی خودتان استفاده می‌کنید این قابلیت می‌تواند به‌صورت کامل شما را با دیگران متمایز کند.

 

مدیریت چت بهتر

اگر در تعداد زیادی از کانال‌ها و گروه‌ها عضو هستید، به لطف تلگرام پرمیوم می‌توانید تا ۲۰ پوشه ایجاد کنید تا صفحه تلگرام شما خیلی شلوغ نشود. همچنین می‌توانید یکی از پوشه‌های خود را انتخاب کنید تا به صورت پیش فرض در هنگام باز کردن تلگرام، بالا بیاید.

 

با تهیه اشتراک پرمیوم تلگرام تمامی این قابلیت‌های برای شما فعال می‌شود؛ می‌توانید اشتراک پرمیوم تلگرام را از طریق این لینک و بدون نیاز به لاگین کردن در داخل اکانت از کراکن شاپ تهیه کنید.

توسط
تومان