سریال جدید شبکه دیزنی پلاس

 

سریال جدید شبکه دیزنی پلاس: شبکه‌ی دیزنی پلاس نخستین تصویر سریال National Treasure را منتشر کرد که بازیگرهای اصلی این نمایش اکشن ماجراجویی را به نمایش در می‌آورد.

 

یک ماه از آغاز تولید سریال National Treasure (گنجینه‌ی ملی) می‌گذرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی دیزنی پلاس اولین تصویر رسمی از این نمایش اکشن ماجراجویی دوران بلوغ (Coming of Age) را به اشتراک گذاشته است. با اینکه درحال‌حاضر تاریخ پخش این سریال مشخص نیست، اما احتمال می‌رود که نخستین فصل آن در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآید.

 

تصویر تازه سریال National Treasure برای اولین‌بار بازیگرهای اصلی آن ازجمله لیسِت الکسیس، بازیگر نقش جس مورالس را نشان می‌دهد. در این تصویر زوری رید، بازیگر نقش تاشا، آنتونیو سیپریانو، بازیگر نقش اورن و جوردن رودریگز، بازیگر نقش ایتن نیز با روپوش نارنجی رنگ در پشت میله‌های زندان مشاهده می‌شوند. باید ببینیم که چرا و چگونه این شکارچیان گنج جویای نام سر از زندان در می‌آورند. هرچه نباشد، بن گیتس با نقش‌آفرینی نیکولاس کیج در فیلم‌های گنجینه‌ی ملی همواره از دستگیری و افتادن پشت میله‌های زندان اجتناب می‌کرد.

 

نخستین تصویر بازیگرهای سریال National Treasure شبکه دیزنی پلاس


در این سریال جس مورالس ماجراجویی جدیدی را برای حفظ گنجینه‌ی ملی آمریکا آغاز می‌کند

سریال National Treasure داستان فیلم‌های مجموعه با هنرنمایی نیکولاس کیج را گسترش می‌دهد. در خلاصه‌ی داستان این سریال شبکه دیزنی پلاس می‌خوانیم: «این نمایش به بررسی مسائلی نظیر هویت، جامعه، سرآغاز رویدادهای تاریخی و میهن‌پرستی از نقطه نظر جس مورالس، یک رؤیاپرداز ۲۰ ساله می‌پردازد. جس به‌همراه دوستان جور واجور خود یک ماجراجویی تکرارنشدنی را آغاز می‌کند تا پرده از پیشینه‌ی مرموز خانوادگی خود بردارد و گنجینه‌ی ملی آمریکا را حفظ کند».

 

لیسِت الکسیس (بازیگر فیلم We Need to Do Something) در نقش جس مورالس، کاترین زیتا-جونز (بازیگر سریال Prodigal Son) در نقش بیلی، زوری رید (بازیگر سریال Flatbush Misdemeanors) در نقش تاشا، لیندون اسمیت (بازیگر سریال Parenthood) در نقش یک مأمور اف‌بی‌آی با نام راس، جیک آستین واکر (بازیگر سریال Stargirl) در نقش لیام، آنتونیو سیپریانو (بازیگر فیلم Jagged Little Pill) در نقش اورن و جوردن رودریگز (بازیگر سریال Light as a Feather) در نقش ایتن از بازیگرهایی هستند که در سریال National Treasure نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

میرا نایر، کارگردان فیلم Queen of Katwe (ملکه‌ی کاتوه) سکان هدایت اولین قسمت سریال National Treasure را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را ماریان و کورمک ویبرلی، نویسندگان اصلی فیلم‌های مجموعه به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های گنجینه‌ی ملی درکنار ماریان و کورمک ویبرلی نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. بخش تلویزیونی شرکت Jerry Bruckheimer و شرکت ABC Signature در تولید این سریال اکشن ماجراجویی دخیل خواهند بود. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال نیز می‌توان به جان ترتلتاب، کارگردان نخستین فیلم مجموعه، جاناتان لیتمن، کریستی‌ان رید و ریک موراگی اشاره کرد.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در Disney Plus

برای خرید اشتراک پریمیوم Disney Plus به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان