ساخت سریال شرلوک هولمز برای HBO

 

ساخت سریال شرلوک هولمز برای HBO: برادران وارنر در همکاری با رابرت داونی جونیور در حال ساخت دو سریال اسپین‌آف براساس مجموعه فیلم شرلوک هوملز برای پخش از شبکه HBO Max است.

 

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای فیلم شرلوک هولمز قرار است در تلویزیون گسترش پیدا کند. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، دو سریال تلویزیونی براساس مجموعه فیلم Sherlock Holmes در دست ساخت است که این دو سریال هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارند. این دو سریال در همان دنیای فیلم Sherlock Holmes محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows محصول سال ۲۰۱۱ جریان خواهد داشت که رابرت داونی جونیور نقش شرلوک هولمز و جود لا نقش دکتر جان واتسون را بازی کرده بودند.

 

منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که هر سریال براساس یک شخصیت جدید که هر دو در فیلم Sherlock Holmes 3 معرفی خواهند شد، تولید می‌شوند. همچنین رابرت داونی جونیور و سوزان داونی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به‌همراه آماندا بورل به‌عنوان تهیه‌کننده، همگی‌ ازطریق استودیو تیم داونی در این دو سریال حضور خواهند داشت. این برای اولین‌بار نیست که صحبت در مورد ساخت اسپین‌آف براساس فیلم‌های شرلوک هولمز شنیده می‌شود، اما این برای اولین‌بار است که این ایده‌ها قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرند.

 

فیلم Sherlock Holmes 3 ظاهرا بالاخره پس از بیش از ۱۰ سال قرار است تولید شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱ دی ۱۴۰۱) اکران شود. بااین‌حال، اکران فیلم شرلوک هولمز ۳ تا تاریخ نامشخصی به علت همه‌گیری ویروس کرونا عقب افتاده است. در هر حال داونی جونیور و جود لا هر دو اعلام آمادگی کرده‌اند تا در پشت صحنه این فیلم حاضر شوند. در حال حاضر دکستر فلچر، کارگردان فیلم Rocketman، وظیفه کارگردانی فیلم Sherlock Holmes 3 را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریس برانکاتو، سازنده سریال Narcos است.

 

لذت تماشای فیلم و سریال در HBO

برای خرید اشتراک پریمیوم HBO به فروشگاه ما مراجعه کنید.

توسط
تومان